וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן טיילר לא לבד

עינב שיף

11.8.2009 / 16:40

סולן להקת ג'ט התמוטט במהלך הופעה בלונדון והובהל לבית החולים. אחיו, מתופף ההרכב החליף אותו כי "אלא אם אתה לא יוכל לשיר, אין סיבה לבטל", כמו שאמר הבסיסט

ניק קסטר, סולן להקת ג'ט האוסטרלית התמוטט פעמיים על הבמה במהלך הופעה, כך מדווחות סוכנויות הידיעות. הלהקה שוהה בלונדון לצורך קידום אלבומה השלישי, “Shaka Rock" ובמהלך הופעה בהארד רוק קפה התמוטט קסטר, לאחר שני שירים בלבד. לטענת אתר “This is London", מנהל הלהקה נאלץ לגרור אותו מהבמה עב מצבו. לטענת המגזין, קסטר חש ברע עוד לפני המופע ואף נבדקה אפשרות כי חלה בשפעת החזירים, אולם תוצאות הבדיקה היו שליליות.

באופן מפתיע, הלהקה לא ביטלה את המופע והמשיכה להופיע בלי קסטר לשלושה שירים נוספים כשאחיו של ניק, כריס, משמש כזמר. "היינו חייבים לעשות את זה, אתה לא יכול פשוט לבטל דברים", אמר בסיסט הלהקה מארק ווילסון. זה מאכזב את האנשים שהגיעו כדאי לראות אותנו ואלא אם אתה לא יכול לשיר, אין סיבה אמיתית לבטל שום דבר". קסטר נבדק בבית החולים וקיבל טיפול מונע לדלקת אפשרית במעיים והתייבשות. כמו כן, הושאר קסטר בבית החולים להשגחה נוספת.

ג'ט פרצו לתודעה בזכות שני סינגלים מאלבום הבכורה שלהם, “Get Born". השירים "Are You Gonna Be My Girl" היה להיט מצליח ששרד כמעט עד סוף העשור וגם “Look What You’ve Done" זכה להצלחה גדולה במצעדים. שני האלבומים שהלהקה הוציאה לאחר מכן לא זכו לאותה מידת הצלחה, אך עם זאת ג'ט המשיכה להיות הנציגה האוסטרלית בגל הרוקנרול של שנות ה- 2000.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully