וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "תל אביב דאנס 2009" יוצא לדרך

עינב שיף

18.8.2009 / 18:00

פסטיבל המחול הבינלאומי יתקיים בפעם השלישית בין החודשים אוקטובר ונובמבר עם 16 להקות בינלאומיות ולמעלה מ-30 מופעים

פסטיבל המחול "תל אביב דאנס 2009" יתקיים בין התאריכים 16 באוקטובר ועד ה-13 בנובמבר בסוזן דלל ובבית האופרה/המשכן לאמנויות הבמה בתל אביב. כמו כן, השנה יועלו מספר מופעים בפסטיבל במסגרת "חיפה דאנס" שיתקיימו באולמות רפפורט וקריגר.

זו השנה השלישית בה הפסטיבל מתקיים ויופיעו בו 16 להקות מ- 9 מדינות, עם למעלה מ- 200 רקדנים ב-34 מופעים. שתי להקות מסין יתפסו חלק מרכזי בפסטיבל, במחווה של בירת סין, בייג'ינג, לתל אביב במסגרת חגיגות ה- 100 שנים להיווסדה של העיר. הלהקות הן להקת אמנויות הבמה המורכבת מאמנים מוגבלים שיציגו במשכן לאמנויות הבמה ואילו הלהקה השניה היא להקת המחול המודרני של בייג'ין שיציגו בסוזן דלל.

מהולנד יעלה המופע "סוף נגיעה תחילה" שחיברו יירי קיליאן ומייקל שומכר, מספרד תעלה "ברבורים שחורים" של להקת המחול ג'ושוע סינפואגו, "בנייה" של טניה לייטקה המנוחה תייצג את אוסטרליה, להקת שאנג צ'י-סון תייצג את טיוואן, ומקוריאה יעלו שלוש יצירות זוכות פסטיבל המחול של סיאול 2008 משולבות זו בזו. להקת הדי מעלם מצרפת תעלה את "פולחן האביב".

עוד בפסטיבל: ברק מרשל יעלה בבכורה עולמית את "רוסטר", הפקה משותפת לו ולאמו, להקת בת שבע תציג את "הורה" ו"ממותות" של אוהד נהרין, שיתוף פעולה ספרדי-יפני-ישראלי שהניב את "אנדלוסיה הנכספת", להקת "האברד סטריט דאנס" משיקגו ולהקת הבלט הלאומי של ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully