וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גונג מגיעה להופעות בישראל

עינב שיף

23.8.2009 / 6:10

להקת הרוק המתקדם האגדית של דיוויד אלן תגיע באוקטובר להופעות בישראל

ההרכב גונג, מההרכבים החשובים שנוסדו בשנות ה-70 יגיע להופעות בישראל. לוואלה! תרבות נודע כי ההרכב הבריטי-צרפתי בראשות דיוויד אלן יופיע במועדון הזאפה בתל אביב בחודש אוקטובר הקרוב, בהרכב עמו מופיע ההרכב באנגליה בימים אלו ואיתו יגיע לטור אירופאי במהלך החודשים אוקטובר-נובמבר.

זהו ביקור נוסף לדיוויד (Daevid כפי שמאויית השם) אלן מנהיג הלהקה, שהגיע לארץ לפני שנתיים לסדרת הופעות בישראל שכללה את ההרכבים Acid Mothers Gong, בשיתוף עם ההרכב היפני Acid Mothers Temple וכן ה- University of Errors. אלן הוא חבר לשעבר בהרכב סופט מאשין, בו תופף גם רוברט ואייט עד שהפך למשותק בעקבות נפילתו מחדר במלון בו שהה.

גונג הוקמה בסוף שנות ה-60, לאחר שלא הותר לאלן האוסטרלי להיכנס בשערי אנגליה. הוא נותר בצרפת והתחבר לשותפתו שהפכה למיתולוגית, גילי סמית וביחד הם הרכיבו את הלהקה שהפכה לשם נחשב בז'אנר הספייס רוק והרוק המתקדם. האלבומים הבולטים של ההרכב הם " Flying Teapot" , Angel's Egg"" ו- "You" שהיו לטרילוגיה. מאז הופיע אלן עם השם גונג באינספור הרכבים, אולם בעשור האחרון יצר מספר איחודים עם חברים מהליין אפ המקורי כמו סטיב הילאג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully