וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנייה ווסט זוכה לשריקות בוז בטקס פרסי ה- VMA

עינב שיף

14.9.2009 / 7:22

הראפר התפרץ לבמה בזמן נאום הזכייה של יוצרת הקאנטרי טיילור סוויפט והכריז שלביונסה מגיע לזכות. הקהל סילק אותו מהבמה וביונסה השיבה במחווה מרגשת לסוויפט

AP

(וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

טקס פרסי הקליפים של MTV התקיים הלילה (א') בצל אחת השערוריות המביכות של MTV בכל הזמנים, בחסות הראפר קנייה ווסט. זאת, לאחר שווסט פרץ לבמה באמצע נאום הזכייה של יוצרת הקאנטרי המצליחה טיילור סוויפט בפרס הקליפ הטוב ביותר לזמרת (על השיר "You Belong With Me"), חטף את המיקרופון ואמר "יו טיילור, אני באמת שמח בשבילך והכל, אבל לביונסה יש את אחד הקליפים הגדולים ביותר בכל הזמנים". סוויפט נכנסה להלם ולא הצליחה לסיים את הנאום שלה, תוך כדי שהקהל שורק בוז אדיר לווסט, בוז שנמשך לאורך כל הטקס בכל פעם ששמו של ווסט אוזכר.

מרגע זה, הועמד כל הטקס בצל התקרית המכוערת. ביונסה, שנראתה נבוכה למדי מהתנהגותו של ווסט ניצלה את זכייתה בסופו של דבר בפרס הקליפ הטוב ביותר של השנה על "Single Ladies (Put A Ring On It)" כדי לצאת במחווה מרגשת לסוויפט. ביונסה סיפרה על הפעם הראשונה שלה בטקס ה- VMA, בגיל 17 יחד עם דסטניז צ'יילד. "אני רוצה שלטיילור יהיה את הרגע שלה", אמרה ביונסה וקראה לסוויפט כדי שתשלים את נאום התודה שלה.

זוהי לא הפעם הראשונה שווסט מתפרע במהלך טקס פרסים. בשנת 2004 ווסט התפרע בטקס פרסי המוזיקה האמריקאית כשטען ש"שדדו" ממנו את פרס האמן החדש הטוב ביותר. בשנת 2006 הגיעה התקרית הראשונה עם רשת MTV, כשבה ווסט פרץ לבמה באמצע נאום הזכיה של ההרכב Justice ומודיע שהוא היה צריך לזכות בשל עלויות הקליפ. על פי דיווחים בבלוג של MTV, ווסט נתבקש לעזוב את הטקס בעוד סוויפט ואימה נראו בוכות מאחורי הקלעים לאחר התקרית, שמשגעת עד עכשיו את רשתות הטוויטר והפייסבוק.

והיו גם פרסים

הטקס עצמו נפתח במחווה מרגשת למייקל ג'קסון, לו הוקדש הטקס כולו. המחווה נפתחה בנאום של מדונה, שסיפרה על היכרותם המשותפת, לאחר מכן עלו רקדנים וביצעו מחווה ל"Thriller" ו"Bad" ואז עלתה ג'נט ג'קסון וביצעה את "Scream" השיר שלווה בקליפ היקר בהיסטוריה דאז יחד עם אחיה על מסך. מנחה הערב, ראסל ברנד הודיע שהערב מוקדש לו והוא הסתיים בהקרנת קטע בלעדי מתוך "This Is It", הסרט המתעד את החזרות לסדרת הקאמבק של ג'קסון שתוכננה להקיץ בלונדון.

בגזרת הפרסים חלקו ביונסה וליידי גאגא, המועמדות המובילות ערב הטקס 3 פרסים כל אחת. ביונסה זכתה בפרס החשוב מכולם של "קליפ השנה" וגם בפרס הכוריאוגרפיה והעריכה. ליידי גאגא זכתה בפרס נאמן החדש הטוב ביותר על "פוקר פייס" ופרס העיצוב האמנותי והאפקטים המיוחדים על "פפראצי", אותו גם ביצעה על הבמה תוך שהיא מורחת דם מזויף על פרצופה. גרין דיי זכו גם הם ב- 3 פרסים (קליפ הרוק, הצילום והבימוי הטובים ביותר) על "21 Guns" מתוך אלבומם האחרון.

אחרי שערוריית ווסט, פרס הקליפ הטוב ביותר לגבר הוענק בסופו של דבר לשיר של T.I עם ריהאנה, "Live Your Life". טי איי לא יכול היה לקבל את הפרס כיוון שהוא מרצה עונש מאסר של שנה בימים אלו בגין אחזקת נשק. פרס קליפ ההיפ הופ הטוב ביותר הוענק לאמינם על "We Made You" ופרס קליפ הפופ הטוב ביותר הוענק ל"Womanizer" של בריטני ספירס. פרס משמח במיוחד הוענק לצמד האינדי מאט וקים, על "הקליפ פורץ הדרך" שיצרו ל"Lessons Learned" בו הם מצולמים בעירום. בקטגוריה חדשה שנוסדה עבור קליפים שלא זכו לכבוד המגיע להם בזמן אמת, זכו הביסטי בויז בפרס מיוחד על הקליפ המיתולוגי ל"Sabotage".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ווסט מתנצל

שעות לאחר התקרית, קנייה ווסט כבר התנצל בפני סוויפט ורבבות הצופים שצפו ברגעים המביכים, בסגנונו המעט מתלהם והלא ממש מתרפס. "אני כל כך מתנצל בפני טיילור סוויפט ומעריציה ואמא שלה", כתב ווסט בבלוג הרשמי שלו. "דיברתי עם אמא שלה מיד אחרי והיא אמרה בדיוק את מה שהיא אמא שלי הייתה אומרת. היא מאד מוכשרת!, אני אוהב את המילים שלה על היותה מעודדת וכמה היא בעניין של הצופים! אני טעיתי כשהלכתי לבמה ולקחתי לה את הרגע!"

"הוידאו של ביונסה הוא הטוב ביותר בעשור הזה!!!!", המשיך ווסט. "אני מתנצל בפני החברים שלי ב- MTV. אני אתנצל בפני טיילור מחר. ברוכים הבאים לעולם האמיתי!!!! כולם רוצים לשרוק לי בוז אבל אני מעריץ של תרבות פופ אמיתית!!! בלי דיסריספקט, אבל אנחנו צופים במופע בוילה עכשיו בגלל...ובכן אתם יודעים!!!, אני עדיין שמח בשביל טיילור!!! בוויייא!!!! אני נתתי את הפרסים של לאאוטקסט כשזה הגיע להם יותר משהגיע לי, זה מה שזה!!! אני לא משוגע, אני פשוט אמיתי, מצטער על כך. אני בהחלט מרגיש רע עבור טיילור ואני מתנצל בכנות!!! הרבה כבוד!!!!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully