וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי Q: הארקטיק מאנקיז מובילים

עינב שיף

17.9.2009 / 18:45

הרכב הרוקנרול משפילד מועמד לארבעה פרסים, ביניהם האלבום הטוב ביותר והאקט הטוב בעולם. פלורנס אנד דה מאשין עם שלוש מועמדויות ואפילו אואזיס המתפרקת עם שתיים

הארקטיק מאנקיז מובילים את מספר המועמדים לפרסי המגזין Q. הלהקה משפילד מועמדת לארבעה פרסים, ביניהם "השיר הטוב ביותר" על “Crying Lightning" מהאלבום החדש, ההופעה החיה הטובה ביותר, האלבום הטוב ביותר על “Humbug” והאקט הטוב בעולם.

פלורנס אנד דה מאשין, מאוכזבי פרס המרקורי מועמדים לשלושה פרסים ואילו אואזיס, להקה שלא ממש קיימת כרגע אחרי פרישת נואל גאלגר, מועמדת ב- 2 קטגוריות, המופע החי הטוב בעולם והאקט הטוב בעולם.

בשאר הקטגוריות אין הפתעות מיוחדות: לפרס השיר הטוב ביותר מועמדים ‘Fire” של קסביאן, “Uprising” של מיוז, “Bonkers” של דיזי ראסקל וארמן ואן הלדן, ו- “The Fear" של לילי אלן לצד השיר של הארקטיק מאנקיז. בפרס האקט הטוב בעולם מועמדים המאנקיז, אואזיס, קינגס אוף ליאון, קולדפליי ומיוז. לפרס האלבום הטוב ביותר מועמדים לצד המאנקיז יו-2 על “No Line on The Horizone”, פלורנס אנד דה מאשין על "Lungs”, הפרודיג'י על “Invaders Must Die" וקסביאן על " Ryder Pauper Lunatic Asylum".

על פרס הקליפ הטוב ביותר מתמודדים ה- Dead Weather של ג'ק וייט עם “Treat Me Like Your Mother", דיזי רסקל עם “Holiday", פלורנס אנד דה מאשין עם “Drumming Song", מיקה עם “We Are Golden” וליידי גאגא עם "Just Dance". פרס ההופעה הטובה בעולם יילך לזוכה מבין הפרודג'י, יו-2, אואזיס, קסביאן, הארקטיק מאנקיז, בלר וטייק דאת. לפרס על פריצת הדרך של השנה מועמדים פלורנס אנד דה מאשין, ליידי גאגא, לה רו, מר. האדסון ופיקסי לוט.

המועמדים המגניבים ביותר נמצאים בקטגורית האקט החדש הטוב ביותר – White Lies, פרנדלי פיירז, אמפייר אוף דה סאן, פאשן פיט ו- The Dead Weather יתמודדו על הפרס.

פרסי Q, מטעם אחד המגזינים היוקרתיים ביותר באנגליה יוענקו ב- 26 באוקטובר. הזוכים בפרס נקכעים על ידי הצבעת הקהל באתר הפרסים של המגזין אחרי הרשמה קצרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully