וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההתמוטטות: לאונרד כהן מתאושש

עינב שיף

19.9.2009 / 16:27

היוצר הקנדי, שהתמוטט במהלך הופעה בספרד כתוצאה מקלקול קיבה, שוחרר מבית החולים ומצבו מוגדר כטוב. ביום חמישי הוא צפוי להופיע בישראל

הזמר לאונרד כהן מתאושש לאחר קלקול הקיבה בו לקה ובעקבותיו התמוטט אתמול על הבמה. חברת ההפקות הספרדית המקדמת את הופעותיו של כהן במדינה מסרה, כי כהן אכן סבל מקלקול קיבה ולכן התמוטט. מאולם הפלאו סנט ג'ורדי, בו עתיד הזמר להופיע ביום שני, הוא יום הולדתו ה- 75, נמסר כי ההכנות להופעה נמשכות כרגיל. כהן עתיד להופיע בישראל ב- 24 בספטמבר.

בעיתון הספרדי אל מונדו דווח, כי התמוטט כחצי שעה אחרי שהחלה הופעתו בוולנסיה, כשעמד לקחת גיטרה. זמרי הליווי הם שמנעו ממנו ליפול, אך לאחר מכן הוא התמוטט שוב ונגרר מחוץ לבמה כדי לקבל טיפול רפואי. מאס הוא זה שדיווח לאלפי האנשים שכהן לא ישוב למופע וכי כולו תקווה שייקבע תאריך חדש למופע.

מנהלת הפורום הרשמי של לאונרד כהן כתבה הבוקר, כי מיד עם היוודע התקרית, יצרה קשר עם רוברט קורי, מנהלו האישי של כהן. קורי הודיעה לה כי "כהן סובל מ"קלקול קיבה קל. הוא נסע לבין החולים בכדי לקבל טיפול מונע תוך כדי שהוא מוחה כל הדרך. הוא נבדק ושוחרר לאחר שאושר כי מדובר בקלקול קיבה ומעט התייבשות. כעת כהן נמצא במלון וחש בטוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully