וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיר החדש של מייקל ג'קסון

עינב שיף

12.10.2009 / 7:50

"This Is It" הגיח לפני שעה קלה לעולם באתרו הרשמי של מלך הפופ המנוח וצפוי להיות מושמע בתחנות רדיו בכל העולם. אבל האם הוא באמת חדש?

שירו החדש של מייקל ג'קסון, "This Is It" עלה הבוקר (שני) לאתר הרשמי של הזמר וצפוי להכות גלים ברחבי העולם, בהיותו השיר החדש הראשון של ג'קסון שרואה אור מאז יצא אלבומו האחרון, "Invincible" בשנת 2001 ובעיקר, השיר הראשון ששוחרר אחרי מותו. השיר היה אמור לקדם את ההכנות למופע הקאמבק של ג'קסון בעל אותו שם, הכנות שנקטעו עם מותו הפתאומי ב-25 ביוני. בשיר, שהיה אמור לסיים את המופע, משתתפים גם אחיו של מייקל, הג'קסונים, בקולות רקע וכבר אמש (ראשון) דלפו 43 שניות מתוך השיר ואלו שודרו בכל העולם.


"This Is It" הוא חלק מקמפיין הענק שמתכננת סוני העולמית לקראת צאת האלבום הכפול בעל אותו שם, שילווה גם את בכורת הסרט המצופה שמציג את החזרות של ג'קסון למופע. השיר החדש מופיע באלבום הכפול בשתי גרסאות, האחת רגילה והשניה בגרסת תזמורת. בדיסק הראשון של האלבום הכפול, אשר עתיד לצאת ב-27 באוקטובר, נמצאים הלהיטים הגדולים של ג'קסון כפי שהיו אמורים להתבצע במופע המתוכנן, כולל הפואמה "Planet Earth" אותה מקריא ג'קסון בקולו. בדיסק השני נמצאים להיטיו של ג'קסון בגרסאות דמו שלא שוחררו מעולם.

האם השיר חדש?

למרות החגיגיות שבמאורע, מעריצים רבים של ג'קסון כבר החלו להזרים מידע לתקשורת על כך שהשיר איננו באמת חדש, וכי מקורותיו נמצאים כבר בתחילת שנות ה-90. על פי סוכנויות הידיעות, מעריצים טוענים כי מקורו של השיר הוא בקטע "I Never Heard" ששרה זמרת האר אנ' בי, Safire, כבר בשנת 1991 בקטע שכתב לה ג'קסון. האזנה לקטעים אכן מגלה שמדובר כמעט באותו שיר, עם שינוי מילים קל.

"השיר הזה רק מוכיח את מה שידענו תמיד", אמר ג'ון מקליין, מפיק שותף של האלבום, "והוא שמייקל הוא אחת המתנות הגדולות של האל".

הסרט אודות ג'קסון יגיע לאקרנים ב-28 באוקטובר ולישראל ב- 29 באוקטובר, כשהקרנתו תימשך שבועיים בלבד.

ומה אתם חושבים על השיר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully