וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוזיקאים מתגייסים שוב למען ילדי הפליטים

עינב שיף

31.10.2009 / 10:19

קוואמי, קוטג' וסגול 59 יתייצבו במועדון הבלוק בתל אביב ביום א', יום פקיעת המועד שהציב ראש הממשלה לקבלת החלטה בנושא ילדי הפליטים. "אנחנו לא ניתן לזה לקרות", אומרים המארגנים

יח"צ - חד פעמי

(ברקע - "מי לא פליט פה" של קוואמי והחלבות, צילום תמונה: יעל מאירי)

אמנים ישראלים ימחו נגד הכוונה לגרש 1,200 ילדי העובדים הזרים. המוזיקאים תומר יוסף, קוואמי, סגול 59, קוטג', פרינס ואמנים נוספים יגיעו למועדון הבלוק בתל אביב ב-1 בנובמבר, תום המועד שהקציב ראש הממשלה לקבלת החלטה בנושא, ויפגינו למען השארת הילדים בארץ. מאחורי הערב עומד ארגון "Israeli Children".

"שלושה חודשים היו לממשלת ישראל לגבש מדיניות אנושית, שתמנע גירוש של ילדים ישראלים", אומרים המארגנים. "בסוף יולי 2009, לאחר מאבק ציבורי שסחף אלפים, הודיע ראש הממשלה נתניהו על דחיה של שלושה חודשים בגירוש 1200 ילדים ישראלים. ילדים אלה, ילדיהם של מהגרי עבודה שחיים בינינו, שנולדו, גדלו והתחנכו בישראל, הם ילדים ישראלים לכל דבר – אין להם בית אחר בעולם, לא תרבות אחרת ולא ארץ אחרת. זה ביתם.".

"אנחנו לא ניתן לזה לקרות. אנחנו לא מוכנים לעוד דחיה ולעוד השהיה: את הגירוש הזה צריך לבטל, ולא לדחות. הילדים האלה הם ישראלים. אנחנו לא ניתן לאיים עליהם בגירוש. הילדים חייבים לקבל אזרחות ישראלית עוד היום. לא בקרוב, לא בסוף השנה – היום". מוסיפים המארגנים.

זוהי הבעת סולידריות נוספת של מוזיקאים בקמפיין הארוך למען השארת ילדי הזרים בישראל. בעבר נערכו מספר הופעות למען אותם 1,200 ילדים בסכנת גירוש, כשקוואמי, מהקולות הבולטים והרמים למען אותם ילדים, אף הקליט שיר שיר מחאה חריף עם להקת החלבות. לקראת ההפגנה, וואלה! תרבות מביאה לכם בשנית את השיר.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully