וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלכתי לישון כריהאנה, קמתי כבריטני ספירס"

עינב שיף

4.11.2009 / 7:39

בראיון ראשון מאז שהוכתה בידי חברה לשעבר, הזמר כריס בראון, סיפרה הזמרת הצעירה כי "חשה מושפלת” וביקשה להיות קולן של הנשים המוכות ברחבי העולם

הזמרת ריהאנה שברה סוף סוף את שתיקתה הממושכת מאז הוכתה בידי חברה לשעבר, כריס בראון. הזמרת, שעומדת להוציא אלבום חדש, נבחרה כ"אשת השנה" של המגזין הנפוץ Glamour ובראיון שער לגליון חודש דצמבר סיפרה את שעבר עליה בשנה האחרונה.

"בכל הקשור להתעניינות התקשורתית סביבי ביום שלמחרת, אמרה הזמרת, "הלכתי לישון כריהאנה וקמתי כבריטני ספירס". עוד אמרה כי "חשה מושפלת" לאחר שרשת TMZ חשפה את התמונה המפורסמת בה נראות פניה המוכות. "זו לא תמונה שאתה מראה לכל אחד", אמרה ריהאנה. "הרגשתי כאילו ניצלו אותי. הרגשתי כאילו אנשים הופכים את זה לנושא משעשע באינטרנט בעוד שמדובר בחיים שלי".

ריהאנה על שער המגזין "Glamour". אסור להשתמש
שער המגזין "Glamour" עם אשת השנה שלו/אסור להשתמש

תחילת הפרשה בפברואר האחרון כאשר בראון הסגיר עצמו למשטרת לוס אנגל'ס לאחר שאיים על ריהאנה והיכה אותה תוך גרימת חבלות קשות לפניה ולגופה. ביוני חתם בראון על עסקת טיעון, במסגרתה גזר עליו בית המשפט חמש שנים בפיקוח קצין מבחן ו-180 שעות עבודות שירות למען הקהילה. כמו כן, הוצא לו צו הרחקה האוסר עליו ליצור קשר עם ריהאנה ומורה לו לשהות במרחק של לפחות 50 מטרים ממנה.

בראיון ל-Glamour, אמרה הזמרת, בת 21, כי היא רואה בתקרית דבר חיובי בכל הקשור להעלאת המודעות לנושא האלימות במערכות יחסים. "בנות עשרה לא יכולות לומר להוריהם שהחבר שלהן מכה אותן. זה אחד הדברים שאנו, הנשים, מחביאות כיוון שזה מביך. אני רוצה לתת את התובנות שלי כאישה צעירה, כיוון שאני מרגישה כאילו אני מייצגת את הקול שלא באמת נשמע. אני יכולה לדבר בשם הנשים האלו".

עוד הוסיפה כי כל מה שיש לה לומר נמצא באלבומה החדש, "Rated R", שעתיד לצאת ב-23 בנובמבר. "זה אלבום חסר פחד לחלוטין, וזה בדיוק איך שאני מרגישה עכשיו", אמרה. ריהאנה תמשיך בקמפיין לקראת יציאת האלבום בראיון מתוקשר שישודר בלילה שבין חמישי לשישי ברשת ABC, שם תשוחח עם אשת הטלוויזיה הוותיקה דיאן סויר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully