וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן פאלי מועמד לפרס ה-Independent Spirit

עינב שיף

1.12.2009 / 20:03

יוצר הסרט "פעילות על טבעית" זכה למועמדות בקטגורית "סרט הביכורים הטוב ביותר" בטקס החשוב של השנה בתחום הקולנוע העצמאי. "עג'מי" לא נכלל בקטגורית הסרט הזר

אורן פאלי מתחיל לגזור פירות ראשונים על ההצלחה הפנומנלית של "פעילות על טבעית". הבמאי הישראלי לשעבר מועמד עם סרטו לפרס "סרט הבכורה הטוב ביותר" בטקס פרסי ה-Independent Spirit , טקס הפרסים החשוב ביותר לסרטים עצמאיים, החוגג השנה 25 שנים להיווסדו.

לצד פאלי מועמד ישראלי לשעבר נוסף, אורן מוברמן, על סרטו המדובר “The Messanger" שזכה בפרס התסריט הטוב ביותר בפסטיבל ברלין האחרון. בשנה שעברה זכה בקטגוריה זו הסרט "סינדוכה, ניו יורק" של צ'רלי קאופמן.

בקטגורית הסרט הזר נרשמת אכזבה ל"עג'מי", שלא נכלל בקטגוריית הפרס לסרט הזר הטוב ביותר. “A Prophet" הצרפתי של ז'אק אודיאר, המועמד המוביל לזכייה באוסקר השנה, מועמד גם כאן, לצד “Mother" הקוריאני, “An Edoudcation” הבריטי, “The Maid" הצ'ילאיני ו“Ever Lasting Moments" השוודי.

הסרטים המוביל במספר המועמדויות בטקס הם “Precious", המחזק את מעמדו לקראת האוסקר ו“The Last Station". השניים מועמדים לחמישה פרסים כל אחד, ביניהם פרס הסרט הטוב ביותר והבמאי הטוב ביותר ללי דניאלס (“Precious") ומייקל הופמן ("The Last Station"). סרטים נוספים המועמדים בקטגורית הסרט הטוב ביותר: "500 ימים עם סאמר", “Amreeka" ו“Sin Nombre".

בקטגוריית המשחק רושמים השחקן ג'ף ברידג'ס (“Crazy Heart") והשחקנית גאבורי סידיבה (“Precious") וי נוסף בבאזז האוסקר סביבם, עם מועמדויות בקטגוריות הללו. גם הלן מירן (“The Last Station") וגווינית' פאלטרו (“שתי אהבות") מועמדות בקטגוריה הנשית, ואילו קולין פירת' (“סינגל מן") וג'וזף גורדון לויט ("500 ימים עם סאמר") מועמדים בקטגוריה הזכרית.

טקס ה-Independent Spirit Awards ייערך ב-5 במרץ, יומיים לפני טקס האוסקר. בטקס השנה יוענק פרס רוברט אלטמן לאנסמבל שחקנים לסרט "יהודי טוב" של האחים כהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully