וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד ברוזה יוציא אלבום משירי טאונס ון זנט

עינב שיף

9.12.2009 / 13:44

המוזיקאי הישראלי סיפר לאתר בילבורד על הפרויקט החדש, שיכלול 12 שירים שלא פורסמו מעולם של יוצר הקאנטרי המוערך. "לא עשיתי שום דבר דומה לזה"

דויד ברוזה יוציא אלבום שיכלול 12 קטעים שלא פורסמו של יוצר הקאנטרי טאונס ון זנט. האלבום, "Night Dawn: The Unpublished Poetry of Townes Van Zandt", ייצא ב-23 בפברואר בלייבל Curve בארצות הברית.

ברוזה סיפר לאתר בילבורד כי פגש את הזמר, שהלך לעולמו בשנת 1997, עוד בשנת 1994 ביוסטון שבארצות הברית. בסוף הפגישה ון זנט נתן לברוזה קופסת נעליים מלאה בטקסטים לא מולחנים. אז, ביקשה ג'נין, אלמנתו של ון זנט, שברוזה ימתין עם הטקסטים כדי שאמנים מפורסמים יותר כמו בוב דילן, ילחינו את השירים, שיפרסמו את שמו של ון זנט. "ידעתי שזה גדול עליי", אמר ברוזה. "אני לא בעמדה הזו".

שמונה שנים לאחר מכן, התעניין ברוזה אצל ג'נין האם קרה משהו עם הטקסטים והיא השיבה לו שלא. מכאן יצא ברוזה לדרך וארבע שנים לאחר מכן - האלבום מוכן ליציאה. רק באחרונה סיפר ברוזה לוואלה! תרבות כי ון זנט היה אחד האמנים שהשפיעו עליו.

"זה היה מאוד מסתורי, מאוד מתוק ומאוד מאתגר", סיפר ברוזה על העבודה על השירים. "לא עשיתי שום דבר שדומה לזה. אני רק מקווה שעשיתי צדק עם הטקסטים האלו, שהפכתי את השירה הזו למשהו שטאונס היה אוהב".

לפנייה של וואלה! תרבות, האם ייצא האלבום גם בישראל, השיבו מיחסי הציבור של ברוזה: "האלבום יוצא ב-23 בפברואר ברחבי העולם. פרטים נוספים בהמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully