וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע המחווה נכשל, מצבו הכלכלי של גרי אקשטיין מידרדר

עינב שיף

10.12.2009 / 8:30

במכתב שמפיץ בימים האחרונים המוזיקאי נתן כהן נכתב כי "בעוד ימים ספורים המשפחה עומדת להיות מפונה מן הדירה והאולפן". על המכתב חתומים גם שלמה ארצי, יאיר ניצני, יזהר אשדות ואחרים

חדשות רעות מכיוונו של המוזיקאי גרי אקשטיין. למרות מופע המחווה המרגש שנערך למענו ב-24 באוקטובר, מצבו הכלכלי והפיזי של המוזיקאי ממשיך להיות קשה, כך על פי מכתב שמפיץ בימים האחרונים המוזיקאי נתן כהן ועליו חתומים גם שלמה ארצי, יאיר ניצני, יזהר אשדות ומוזיקאים נוספים.

"במצבו הגופני היום, גרי אינו יכול לנגן, אינו יכול לשיר ואינו יכול לתת שרותי הפקה והקלטה", כותב כהן. "כתוצאה מכך, נגדעה עבודתו באולפן ההקלטות אשר בבעלותו בעיר חולון והוא אינו יכול עוד לפרנס את משפחתו. לפני זמן מה נערך מופע גדול עם מספר רב של אמנים שהתנדבו אך לצערנו המופע לא הניב כל פרי וגרי ומשפחתו נשארו באותו המצב. בעוד ימים ספורים הם עומדים להיות מפונים מן הדירה ומן האולפן מכיוון שאין ידם משגת לשלם את דמי השכירות".

"כל מה שמעניין את המשפחה עכשיו זה שלא יעיפו אותם מהדירה ומהאולפן", הסביר כהן לוואלה! תרבות. "בגלל זה, היתה להם עד עכשיו התנגדות לצורה כזו של עזרה [המכתב - ע.ש.], אבל עכשיו כבר אין ברירה". לדברי כהן, אם היו רווחים מהמופע, הם לא הועברו למשפחה. "אני גם הגעתי לאירוע וקניתי כרטיס כמו כולם, אבל המצב לא השתנה", אמר והוסיף: "המשפחה לא רוצה לעשות צרות עכשיו. עכשיו מעניין אותם לשרוד".

מהפקת מופע ההתרמה נמסר כי "למרות ההצלחה האמנותית של המופע והשתתפותם של אמנים רבים, לצערנו כמות הכרטיסים שנרכשה למופע לא הצליחה לכסות את ההוצאות של עלות המופע".

אקשטיין בן ה-61 הוא אחד המוזיקאים המוערכים בישראל, נגן גיטרה שבאמתחתו אלבומים מצוינים וכן הפקות לאמנים אחרים. בין השאר אחראי אקשטיין לשירים כמו "קפטן ג'ק", "אני הולך לבית שאן" והדואט עם שלמה ארצי, "פתאום כשלא באת". הוא גם הפיק אלבומים מצליחים כמו "דרך המשי" של יהודית רביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully