וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יושב ראש מועצת התרבות פורש

עינב שיף

10.12.2009 / 16:21

יחיאל לקט הודיע לשרת התרבות לימור לבנת כי יסיים את תפקידו בסוף השנה האזרחית הנוכחית, אולם לבקשת השרה, יישאר חבר מן המניין במועצה

יחיאל לקט, יושב ראש המועצה לתרבות ואומנות במשרד התרבות, יפרוש מתפקידו. במכתב שכתב לקט לשרה לבנת אמר לקט כי עם סיום השנה האזרחית הנוכחית יעזוב את תפקידו. "אני מודה לך על הדיאלוג הידידותי והפתוח שהתקיים בינינו מאז נתמנית לתפקידך וכן על יחסך אלי באופן אישי" כתב לקט לשרה במכתבו. לבקשת השרה, לקט יישאר חבר במועצה וכן יעמוד בראש המדור לפסטיבלים במסגרת פעילותה.

"יחיאל לקט הוביל את המועצה לקידום ולחשיפה של כוחות חדשים בתחומי האמנות המגוונים ולקביעת קריטריונים לתמיכה בתחומי תרבות שונים", אמרה השרה לבנת. "המועצה לתרבות ולאמנות בראשותו פעלה לפיתוח מפעלים בפריפריה ולקידום העשייה התרבותית בכל רחבי הארץ. אני שמחה שלקט קיבל את בקשתי לעמוד בראש המדור לפסטיבלים ובטוחני כי הוא ימשיך לתרום מניסיונו הרב למען התרבות בישראל גם בעתיד".

עזיבתו של לקט (68) צפויה, שכן הוא נחשב לאיש מפלגת העבודה, אשר כיהן כעבר כיושב ראש התנועה העולמית וגם כחבר כנסת במפלגה. עם זאת, כפי שציין לקט, היחסים בינו לשרה לבנת .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully