וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה הנציג באירוויזיון? מחליטים שלא להחליט

עינב שיף

28.12.2009 / 17:40

לאחר שעות של דיונים, החליט הוועד המנהל של רשות השידור להעביר את ההחלטה בעניין לוועדה המקצועית, שבינתיים החליטה שאין לה מועמד סופי. מחר יתקיים דיון בנושא בכנסת

הוועד המנהל של רשות השידור החליט לגלגל את ההחלטה על נציג ישראל באירוויזיון בחזרה לוועדה המקצועית. לאחר ישיבה ארוכה שנערכה היום (שני), הוחלט שהוועדה המקצועית היא זו שתבחר את הנציג. האחרונה קיימה בעצמה דיון נוסף ארוך, שבסיומו לא התקבלה החלטה סופית.

על פי גורמים שונים המעורים בפרטים, ההחלטה תימסר מחר בדיון המיוחד שייערך בכנסת בנושא ההיערכות לאירוויזיון. בנוסף, לוואלה! תרבות נודע כי היום הוצגו המועמדים לכתיבת השיר לאירוויזיון והם קרן פלס, דורון מדלי וצביקה פיק. גורם נוסף המעורב בפרטים אמר לוואלה! תרבות כי "אף אחד ברשות השידור לא מוכן לקחת החלטה, כי כולם יודעים שהליך הבחירה לקוי מיסודו ואף אחד לא רוצה שההחלטה תירשם על שמו".

רשות השידור בתגובה: "הוועדה המקצועית תפרסם את החלטתה לכשזו תתקבל".

לא כבר בחרו בסקעת?

סאגת בחירת הנציג הישראלי לאירוויזיון הגיעה לשיאה בשבוע שעבר כאשר הוועדה המקצועית ברשות השידור החליטה על הראל סקעת, אולם האישור הסופי נדחה לאחר שהתגלעו חילוקי דעות בתוך הוועדה באשר לבחירתו על פני ולדי בלייברג, המתמודד שהגיע שני בעונה האחרונה של "כוכב נולד".

סקעת הוא המועמד המוביל לייצוג ישראל בשלוש השנים האחרונות, אולם בכל פעם סירב להצעה. הפעם, כשהוא נתמך בזכיינית רשת אשר תשדר את קדם האירוויזיון, בו ייבחר השיר אותו יבצע הנציג הישראלי בתחרות (מתוך ארבעה שירים שיציג), הסכימו מנהליו של הזמר למהלך.

בשנה שעברה ייצגו את ישראל באירוויזיון אחינועם ניני ומירה עוואד, אשר ביצעו את השיר "There Must Be Another Way" ולמרות מחמאות רבות, הגיעו למקום ה-16 בלבד. ההיערכות של רשות השידור לאירוויזיון זכתה לביקורת רבה גם בכנסת, שם ייערך מחר דיון שיזם חבר הכנסת אלכס מילר (ישראל ביתנו) ובו תציג הרשות את הפקת לקחיה מהתחרויות האחרונות והיערכותה לאירוויזיון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully