וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: הראל סקעת באירוויזיון

עינב שיף

29.12.2009 / 10:18

אחרי סאגה של דיונים ולחצים, הודיעה רשות השידור כי הזמר הצעיר הוא נציג ישראל בתחרות השירים שתיערך בנורווגיה במאי הקרוב וכי זכיינית ערוץ 2 רשת תשדר את הקדם אירוויזיון

כצפוי, רשות השידור הודיעה היום (שלישי) כי הראל סקעת ייצג את ישראל באירוויזיון 2010 אשר ייערך בחודש מאי בנורווגיה. סקעת נבחר בסיומו של תהליך ארוך ומסובך שכלל מאבקים פנימיים ברשות השידור, על רקע הצעות מתחרות של הזכייניות קשת ורשת, שהגישו כל אחת מועמד אחר כחלק מהצעתן לשדר את קדם האירוויזיון. מועמד קשת היה ולדי בלייברג, זוכה המקום השני בעונה האחרונה של "כוכב נולד", בעוד רשת היא זו שעמדה מאחורי סקעת.

"אנחנו שמחים על ההחלטה הרשמית", אמר לוואלה! תרבות מנהלו של סקעת, אסף דרעי. "הזמן קצר והמלאכה מרובה, נעשה הכל כדי שמדינת ישראל תיוצג בכבוד הכי גדול שיש באירוויזיון 2010".

סאגה מתמשכת

החל מאמצע השבוע שעבר ועד אמש, הומלץ סקעת כמועמד המוביל אולם לחצים בתוך הרשות הביאו לדחיית ההחלטה שוב ושוב ולביקורות קשות על הליך הבחירה. אמש התכנס הוועד המנהל, שהודיע כי אינו לוקח על עצמו את ההחלטה וכי הוא מעביר אותה לוועדה המקצועית, שבחרה לדחות את ההחלטה להיום. היום התכנסו מנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר, מנהל התרבות והבידור יואב גינאי, מנהל חטיבת התכניות אלי בבא , מנהל רשת ג' נועם גילאור , מנהל 88FM יובל גנור ומנהלת השיווק צבייה יששכר והחליטו לסיים את הסאגה ולבחור בסקעת.

לוואלה! תרבות נודע כי התמשכות הסאגה הביאה לאיום משפטי של רשת על רשות השידור. ברשת מכחישים את הדברים ואומרים "לא היה ולא נברא, אנחנו מכבדים הסכמים ולא מאיימים בגינם ומצפים מכל גורם אחר לנהוג כך".

אירוויזיון 2010 ייערך באוסלו בסוף חודש מאי. התחרות תחולק לשני מקצי חצאי גמר (25 ו-27 במאי) וגמר שייערך ב-29 במאי. השיר אותו יבצע סקעת ייבחר מתוך ארבעה שירים אותם יבצע בקדם האירוויזיון, שישודר ברשת ככל הנראה במאי. כפי שפורסם אמש בוואלה! תרבות, המועמדים לכתיבת השירים שיבצע סקעת בקדם הם קרן פלס, צביקה פיק ודורון מדלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully