וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד לואי להב: "לא עמד בהתחייבות להפיק אלבום"

עינב שיף

6.1.2010 / 21:40

הזמרת כרמי שמרון הגישה תביעה נגד המפיק המוזיקלי בטענה שגרם לה נזק כספי, לאחר שלא כיבד את ההסכם איתה. להב: "אני מופתע"

המפיק המוזיקלי הבכיר לואי להב נתבע על ידי כרמי שמרון, הזמרת בלהקה המלווה את התוכנית "רוקדים עם כוכבים". שמרון טוענת כי להב הפר הסכם ביניהם, במסגרתו התחייב לכאורה להפיק לה אלבום ולא עמד בהתחייבותו. התביעה הוגשה היום (רביעי) לבית המשפט לתביעות קטנות בתל אביב ובה מבקשת כרמי לפסוק לטובתה פיצויים בסכום העומד על כ- 29,756 שקלים.

על פי כתב התביעה, ההתקשרות בין שמרון ללהב החלה בתחילת שנת 2009, אז נדברו השניים על שכירת שירותיו של להב להפקת דיסק בכספה של שמרון. לטענתה, באפריל 2009 נחתם הסכם בין השניים, הכולל סיוע של להב באיסוף חומרים לאלבום, הקלטת סקיצות, הדרכת משתתפים בחזרות ובהקלטות והקצאת אולפן ההקלטות של להב לטובת האלבום. במעמד החתימה שילמה שמרון לכאורה ללהב 10,000 שקלים ולאחר חודש וחצי עוד 11,250 שקלים בתוספת מע"מ ובסך הכל – 24,756 שקלים.

לטענת כרמי, בין התשלום הראשון לתשלום השני נפגשה עם להב פעמיים, אך לאחר מכן התרופף הקשר בין השניים. על פי כתב התביעה "כל ניסיונות התובעת לתאם פגישות עם להב היו כמו לידה קשה". ביוני 2009 הצליחו השניים לקבוע, אולם להב ביטל את הפגישה בשל מצב חירום במשפחתו. על פי כתב התביעה, שמרון המשיכה לעבוד לבדה על האלבום ואף הקליטה שתי סקיצות באולפנים אחרים. לטענתה, ב-30 ביולי נערכה ביניהם סוף סוף פגישה, בה יושרו ההדורים בין השניים ולהב הבטיח להגיע להופעה של יוצר עמו שמרון רצתה לעבוד. אולם, על אף ששמרון שמרה כרטיסים ללהב, האחרון לא הגיע להופעה.

לבסוף, להב החזיר לשמרון מחצית מהסכום בניקוי עמלת סוכן. שמרון לא הסתפקה בסכום זה ותבעה את להב על הפרת הסכם וגרימת נזק כספי לכאורה, בשל הזמן שבוזבז.

לואי להב נחשב לאחד המפיקים החשובים והמבוקשים במוזיקה הישראלית. מאחוריו הפקות ענק כמו השיר "Born to Run" של ברוס ספרינגסטין וכן אלבומים מפורסמים של שלום חנוך, שלמה ארצי, גידי גוב, דנה ברגר, קרן פלס ועוד.

שמרון מסרה לוואלה! תרבות: "אני מעריכה מאד את לואי להב, פניתי לערכאות המשפטיות ושם זה ייפתר".

לואי להב: "אני מופתע. אני לא מכיר את זה, אני צריך לבדוק את הנושא".

*בהכנת הכתבה סייע גלעד גרוסמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully