וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכבים גייסו 57 מיליון דולר עבור האיטי

עינב שיף

24.1.2010 / 9:01

על פי נתונים ראשוניים, משדר "Hope For Haiti" גייס סכום שיא עבור נפגעי רעידת האדמה והמספרים כנראה רק יעלו. נתוני שיא נרשמו גם בחברת ITUNES, המוכרת את השירים שבוצעו באירוע

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

על פי מארגני משדר ההתרמה "Hope For Haiti" שנערך שלשום (שישי) ברחבי העולם, הצליחו הזמרים והכוכבים לגייס 57 מיליון דולר עבור האי מוכה האסון. נתוני התרומות מוגדרים "ראשוניים" והמספרים הסופיים יהיו כל הנראה גבוהים יותר. הסיבה לכך היא שטרם שוקללו תרומות מחברות גדולות ותורמים פרטיים שתרמו סכומים גבוהים במהלך המשדר.

חברת ITUNES דיווחה כי האלבום המכיל את השירים שבוצעו באירוע - ביניהם שיתוף הפעולה המוקלט הראשון בין ג'יי זי ל-U2 (יחד עם ריהאנה), לצד שירים של ביונסה וכריס מרטין מקולדפליי, מדונה ועוד - נמצא במקום הראשון בטבלת האלבומים המוזמנים מראש ב-18 מדינות. לדברי החברה, האלבום רשם את הביקוש הגבוה בכל הזמנים עבור מוצר שנמצא בשוק יממה אחת בלבד.

משדר "Hope For Haiti" הועבר ביום שישי בעשרות מדינות מסביב לעולם. במשך שעתיים צפו עשרות מיליוני אנשים במלמעלה מ-100 שחקנים, מוזיקאים וסלבריטאים מגייסים תרומות עבור נפגעי רעידת האדמה בהאיטי, שגבתה עד כה את חייהם של כ-200 אלף אנשים.

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully