וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל הורוביץ - "לגמור כמו ברנר"

עינב שיף

31.1.2010 / 7:08

סינגל חדש לאריאל הורוביץ מתוך אלבום חמישי שבדרך. בראיון לוואלה! תרבות הוא מדבר על החיים בתעשיית מוזיקה במשבר, על התלמידים ברימון ועל להיות בן-של מבלי לנפנף

יח"צ - חד פעמי

בניגוד ללא מעט מוזיקאים, אריאל הורוביץ מקפיד בשירו החדש, "לגמור כמו ברנר", לא להתלונן. "השיר עובר בין תקופות והוא מדבר על משהו שאני חושב שהרבה אנשים מרגישים", אומר הורוביץ לוואלה! תרבות. "פעם היה הרבה יותר קשה לשרוד. השיר מדבר על מדינות שנמצאות במלחמות או חיות בדיקטטורה ועל כך שאנחנו חיים יחסית במקום שהוא לא נורא".

אפילו כשאתה, אמן ותיק עם אלבום חמישי בדרך, לא זוכה לכל ההכרה שהיית רוצה?

"האמת, אם יש לך פז"מ, אתה עובד בהופעות וצובר קהל אז המצב שלך משתפר. אז נכון שכשהתחלתי בשנת 98' כולם נסעו בוואנים ענקיים עם עוזרי הפקה והיום זה הצטמצם, אבל אני מרגיש שיש יותר קהל בהופעות וככל שאתה נמצא יותר שנים בעסק המצב האישי משתפר – גם בתקופות משבר".

אריאל הורוביץ. יפעת יוגב,
במצב רוח טוב. הורוביץ/יפעת יוגב

"לגמור כמו ברנר" הוא הסנונית הראשונה כאמור מאלבומו החמישי של הורוביץ (40), שנכנס לתודעה עם "יאללה ביי" המפורסם, "סיגל נחמיאס", "רנה" שהיה ללהיט גלגלצ ענק וכמובן, הייחוס המשפחתי של אמו, נעמי שמר ז"ל. כעת הורוביץ מבטיח הפתעות באלבום אותו יפיק אסי איילון, מהמפיקים המבוקשים במוזיקה הישראלית לאחר ההצלחה שלו עם מוש בן ארי ועלמה זהר, לא בדיוק תאומים סגנוניים של הורוביץ.

"ההבדל בין שנינו הוא הייחוד של האלבום", מסביר הורוביץ. "נפגשנו מאחורי הקלעים של הופעה, הוא בא לנגן עם עלמה ואני באתי עם עצמי והתחלנו לדבר ואז החלטנו שנפגשים. הוא השמיע לי דברים מהאולפן שלו ואני השמעתי לו שירים חדשים והחלטנו שמתחילים בלי לוח זמנים – קודם כל נפגשים מדברים ביחד ומחפשים צבע שלנו. נהיה צבע שהוא חדש, אני מרגיש שאני נשמע פה אחרת מכל הקריירה שלי".

עד שייצא האלבום, ימשיך הורוביץ להופיע וכן ללמד בבית ספר רימון, שם הוא אכן מנסה להעביר לתלמידים שהדרך הארוכה עדיפה להם. "יש כל מיני תלמידים שכן מביאים מה שאתה מצפה מאמנים צעירים, שזה אוונגרד", מסביר הורוביץ. "השאלה היא אם אחר כך יש לזה מקום. הצורך של אנשים לעשות משהו שלא היה קודם עדיין נשאר, גם בקרב התלמידים החדשים".

יש גם מי שמגיע כדי להיות מפורסם.

"מי שמגיע ללמוד מגיע ללמוד. יש מסלולים למי שרוצה להיות יותר מפורסם – בטלוויזיה".

פעם פשוט הספיק להיות הבן-של.

"אתה מדבר עם הבן-של הכי נקי בתעשייה. וזה לא שלא הציעו לי דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully