וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום בפרשת מייקל ג'קסון יוגש ביום שני

עינב שיף

5.2.2010 / 22:53

ההערכות גורסות כי רופאו האישי של ג'קסון, ד"ר קונראד מוריי יואשם בהריגת מלך הפופ. לה-טויה ג'קסון: "עוד אנשים מעורבים ברצח אחי"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: עידן גוראל)

אחרי ימים רבים של ספקולציות, פרקליטות מחוז לוס אנג'לס הודיעה היום (שישי) כי תגיש כתב אישום ביום שני בפרשת מותו של מייקל ג'קסון. בהצהרה ששחררה דוברת המחוז לא נאמר נגד מי יוגש כתב האישום ובאיזו אשמה, אולם על פי ההערכות יואשם ד"ר קונראד מוריי, רופאו האישי של ג'קסון, בהריגה.

אחותו של ג'קסון, לה-טויה, יצאה בהצהרה תוקפנית ואמרה כי מוריי לא לבד. "עוד אנשים היו מעורבים ברצח אחי", אמרה ג'קסון. "אני יודעת מי הם".

על פי סוכנויות הידיעות, ההצהרה של פרקליטות המחוז הגיעה כשעתיים בלבד לפני שמוריי וצוות ההגנה שלו קיימו מסיבת עיתונאים מתוכננת, בה התכוונו להצהיר כי הרופא מתכנן להסגיר את עצמו לידי הרשויות כדי להימנע ממעצר ולהגיע ישירות להקראת כתב האישום בבית המשפט. "מה צריך כדי להסגיר את עצמך בלוס אנג'לס?", תהתה דוברת צוות ההגנה בתקשורת. "אני מרגישה שהסנגור צריך להופיע בבית המשפט עם דגל לבן ענק".

בימים שלפני פרסום ההודעה נערכו שיחות בין סנגוריו של מוריי לפרקליטות מחוז לוס אנג'לס, בדבר הדרך בה יובא הרופא לבית המשפט. אתר הרכילות TMZ פרסם כי העיכוב בנושא נגרם בשל מחלוקת בין המשטרה, שדרשה את מעצרו של הרופא, לבין הפרקליטות שהעדיפה שמוריי יגיע ישירות להקראת כתב האישום.

מוריי חשוד כי זמן קצר לפני מותו של ג'קסון ב-25 ביוני 2009, הזריק לו מנה גדולה של תרופה מסוג פרופופול, חומר מטשטש רב עוצמה, שעקבותיו נמצאו בנתיחת גופתו של ג'קסון. מוריי הודה שנתן לג'קסון את התרופה, אך טען בתוקף כי לא הזריק או רשם לג'קסון כל תרופה שהיתה עשויה להביא למותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully