וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקורות ראשונות: בכורה מוצלחת לאלן דג'נרס ב"אמריקן איידול"

עינב שיף

10.2.2010 / 7:42

קבלת פנים חמה למדי לשופטת החדשה בתוכנית הריאליטי המצליחה, שלא פספסה הזדמנות לעקוץ את קאוול על עזיבתו את התוכנית

"אז זהו זה", פנתה בתחילת הערב אלן דג'נרס, השופטת החדשה ב"אמריקן איידול", לעבר סיימון קאוול. "אני באה ואתה עוזב". שבירת הקרח המוצלחת הזו היתה סיפתח לבכורה טובה למדי של דג'נרס - לפחות על פי הביקורות, הפוסטים ואלפי הטוויטים שפורסמו בנושא בתום הפרק הראשון בתוכנית בהשתתפותה.

"אנשים אומרים 'מה היא מבינה במוזיקה בכלל?'", פנתה דג'נרס למתמודדים. "אני אגיד לכם מה אני יודעת - אני יודעת איך זה לעמוד על במה ולנסות לרצות ולבדר את כל הקהל שמולי. זה דבר שקשה לעשות". הפנייה הכנה הזו הביאה מבקרים כמו אלו של MTV או אינטרטיינמנט וויקלי לציין את הבחירה בדג'נרס לשופטת כחזרה למקורות האמיתיים של התוכנית - חיפוש אחר כישרונות.

"היכולת שלה לשבת רגועה, להיות בשקט ואשכרה לשים לב למה שקורה על הבמה יכולה לקבוע תקדים עבור 'אמריקן איידול' בעונתה החדשה", כתב מייקל סליזק מהוויקלי. "תקדים בו התוכנית תחזור לתפקידה האמיתי - למצוא את הדור הבא של הכישרונות המוזיקליים בארצות הברית".

למרות ביקורתה הידועה על סיימון קאוול, אותו כינתה "רשע מדי", גם דג'נרס לא פחדה לבקר מתמודדים בשבוע הקריטי בו מתוך 181 מתחרים נותרים 24 בלבד. "זה היה משוגע - במובן הרע של המונח", אמרה למתמודד אחד. "אתה מפחיד אותי", אמרה לאחר. "אל תפחיד את הקהל שלך. יש קו דק בין סקסי למפחיד".

אתר המגזין בילבורד שיבח גם הוא את הופעתה של דג'נרס וטען שהיא הביאה עמה "מנה של כנות ופאנצ'ים בתזמון נכון למדי". החזק שבהם, על פי האתר, היה חיקוי של תנועת ההתלהבות של פאולה עבדול, אותה מחליפה דג'נרס בעונה החדשה.

באשר ליחסים המתוחים עם קאוול, אליו יושבת דג'נרס בצמוד, לפחות על פי התוכנית הראשונה נראה שדג'נרס לא שמה לב לנושא. כששאל אותה ריאן סיקרסט בראיון בתחלית התוכנית "מה התוכנית שלך? אומרים שאת מתכננת להיות התשובה לסיימון". ענתה לו דג'נרס בפשטות: "מה? פשוט לא הקשבתי לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully