וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקרן התקלקל - ההקרנה של "פובידיליה" בברלין נדחתה

עינב שיף

13.2.2010 / 18:13

דבר כזה לא זכור גם לזקני הפסטיבל: ההקרנה לסרט בכיכובם של עפר שכטר ואפרת בוימולד נדחה במספר שעות בעקבות תקלה טכנית. במאי הסרט: "פעם הגרמנים היו יעילים יותר"

צוות הסרט "פובידליה" חיכה לרגע הזה זמן רב: סרטם של האחים יואב ודורון פז בכיכובם של עפר שכטר ואפרת בוימולד הגיע לפסטיבל החשוב, במסגרת ה"פנורמה". אלא שלוואלה! תרבות הגיעו דיווחים שלא הכל הלך חלק.

על פי דיווחים שהגיעו מברלין, באולם התגלתה בעיית סאונד הנעוצה במקרן הסרט וההקרנה, שכל הכרטיסים אליה אזלו, בוטלה. זמן קצר לאחר מכן תוקלה הבעיה הטכנית והאורחים הוזמנו לשוב לאותו אולם להקרנה החגיגית של הסרט, שם נערכה ההקרנה החגיגית בסופו של דבר.

"זה לא ייאמן", אמר בשיחה מברלין הבמאי דורון פז. "עשינו מסיבת עיתונאים, היה מעולה, בא הנהג לקחת אותנו ובאמצע מודיע לנו בשיא האדישות שהוא צריך לחזור כי יש תקלה באולם המרכזי. 700 אנשים מחכים להקרנה ואנחנו בשיא הלחץ עם עשרות טלפונים כדי להבין מה קרה. הגענו למלון ובדיוק סקורסזה ודיקפריו מצטלמים לקראת הבכורה של הסרט שלהם ורק אנחנו מחכים לסרט שלנו. בסוף אמנם הכל הסתדר והייתה הקרנה מצוינת, אבל אנחנו עדיין קצת בשוק".

"אני חייב להגיד שחשבנו שדברים כאלו לא קורים לגרמנים", הוסיף פז בחיוך. "היו תקופות שהם היו מאד יעילים".

לצד התקרית הזו, סוף השבוע הביא חדשות טובות לסרטם של האחים פז: חברת ההפקה של אהוד בלייברג ("אדם בן כלב") רכשה את זכויות ההפצה של הסרט בעולם. "אנחנו מאד גאים לייצג את הפיצ'ר היחידי מישראל שהגיע לפסטיבל ברלין", אמר ראש מערך הרכש של החברה, ניקולס דונרמאייר. "לאחים פז יש יכולת לספר סיפור באופן טבעי וללא מאמץ, יכולת שמיוצגת היטב ב'פובידיליה'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully