וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף אמדורסקי עובר לצרפתית

עינב שיף

16.2.2010 / 18:50

שיתוף פעולה בין MTV ישראל למכון הצרפתי הביא לגרסה חדשה ומרעננת ל"הוא האמין לה". אמדורסקי כל כך נהנה מהחוויה, שהוא אפילו מתכנם אלבום שלם בצרפתית

יח"צ - חד פעמי

(במאי: יותם גנדלמן)

אסף אמדורסקי שר לראשונה בצרפתית. במסגרת שיתוף הפעולה בין MTV ישראל למכון הצרפתי בישראל, הפיקה הרשת קליפ בשפה ל"הוא האמין לה", מתוך אלבומו השני של אסף אמדורסקי. השיר ישודר ב-MTV צרפת.

את תרגום השיר ביצע דורי מנור, משורר ויוצר ספרותי הבקיא ברזי הצרפתית וזכור גם מעבודתו על האלבום "פרחי הרע" של מאור כהן, המורכב משיריו המתורגמים של בודלר. בהקלטת השיר משתתפת זמרת יולה בארי ובקליפ של השיר ניתן לראות את הזמרת קרן אן, הדוגמנית-שחקנית לוקה והשחקן גל לב. את הקליפ ביים יותן גנדלמן, במאי הבית של MTV ישראל.

"הבחירה באסף אמדורסקי הייתה טבעית", מסביר העורך הראשי של MTV ישראל, אלעד סונגו. "ראשית, מעצם היותו אחד היוצרים המוערכים והמרתקים בישראל אך בעיקר בשל העובדה כי באסף מקנן זה שנים רצון עז לשיר בצרפתית. כשנקרתה ההזדמנות – אסף הרים את הכפפה , מסר את השיר לתרגומו של דורי מנור, משם הדרך לקליפ הייתה קצרה"

"אני נרגש מהתוצאה של שיתוף הפעולה עם MTV ישראל", אמר אמדורסקי. "למרות שאיני דובר השפה הצרפתית, אני חש זיקה וחיבור לתרבות, לשפה, למוסיקה ולסטייל הצרפתי. כבר מגיל צעיר נחשפתי בבית לכל אלה בזכות אבי. אני מקווה מאוד שזוהי התחלה של אלבום עבורי, אני שואף להרחיב את החוויה לאלבום שלם משיריי,שיתורגמו לצרפתית על ידי דורי מנור כפי שרק הוא יודע."

***

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully