וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הסזאר: הלילה של "נביא"

עינב שיף

28.2.2010 / 1:01

סרטו של ז'אק אודיאר המתמודד גם על האוסקר זכה ב-9 פרסים בטקס החשוב ביותר של תעשיית הקולנוע הצרפתית. "גראן טורינו" זכה בפרס הסרט הזר הטוב ביותר והריסון פורד זכה בפרס למפעל חיים

"נביא", סרטו המדובר של ז'אק אודיאר זכה ב-9 פרסי סזאר, הפרס החשוב ביותר של תעשיית הקולנוע הצרפתית. הסרט, המתמודד גם מול "עג'מי" במאבק על האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר זכה בטקס שנערך אמש (שבת) בפריז בפרס הסרט הצרפתי הטוב ביותר, פרס הבמאי הטוב ביותר לאודיאר, השחקן הטוב ביותר לטאהר רחים, פרס התסריט המקורי הטוב ביותר ועוד.

קלינט איסטווד, אחד הקולנוענים האמריקאים הפופולריים ביותר בצרפת, זכה בפרס לסרט הזר הטוב ביותר על "גראן טורינו". רגע הוליוודי אחר בטקס התרחש כאשר סיגורני וויבר הגיעה לטקס והגישה בצרפתית את פרס מפעל החיים לשחקן הריסון פורד.

הרגע המרגש של הערב היה זכייתה החמישית של איזבלה אדז'ני בפרס, על תפקידה בסרט "היום של החצאית". זאת, אחרי שנים ארוכות בהן הייתה השחקנית מחוץ לאור הזרקורים. אדז'ני אמרה בנאום קבלת הפרס כי זהו האירוע המרגש ביותר שחוותה.

רגעים מרגשים נוספים בטקס היו המחווה לבמאי אריק רוהמר שהלך לעולמו לפני כחודשיים וכן הגעתה לטקס של לורה סמט, בתו של כוכב המוזיקה הצרפתית ג'וני הלידיי, לאחר שניסתה להתאבד לפני חודש וחצי בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully