וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פורבס": אופרה ווינפרי היא הידוענית ההוליוודית המשפיעה ביותר בעולם

רויטרס

2.3.2010 / 11:39

במקום השני ברשימת המשפיעים של "פורבס" נמצא הבמאי שפילברג; עוד בעשיריה: סולן יו טו בונו ובמאי אווטאר



בינואר פורסמה רשימת הידוענים המשפיעים ביותר של מגזין "פורבס". במקום הראשון ברשימה נמצאת אופרה ווינפרי, בעלת אימפריית המדיה המשגשגת, מי שהוכיחה מספר לא מבוטל של פעמים שהיא מסוגלת להפוך ספרים לרבי מכר, סרטים לשוברי קופות ואורחים לכוכבים.



במקום השני ברשימת הידוענים משפיעים נמצא הבמאי סטיבן שפילברג, האחראי בין היתר על סרטי "אי-טי" ו"רשימת שינדלר". במקום השלישי נמצא דוקטור אוז, אותו הכירה אופרה לצופי הטלוויזיה. הדוקטור, המכונה "הדוקטור של אמריקה", הוא מחבר של ספרי רב מכר והבעלים של תוכנית הטלוויזיה "התוכנית של דוקטור אוז", תחת חברת ההפקות של ווינפרי.



במקום הרביעי ברשימה של "פורבס" נמצא סולן להקת יו טו, בונו. במקום החמישי, השחקן והבמאי קלינט איסטווד ובמקום השישי הבמאי מרטין סקורסזה. הבמאי רון הווארד נמצא במקום השביעי ברשימה ושדרן הרדיו ראש לימבו במקום השמיני. ראסל סימונס, המכונה "מנכ"ל ההיפ הופ" נמצא במקום התשיעי והבמאי ג'יימס קמרון, האחראי על "טיטאניק" ו"אווטאר" סוגר את העשיריה.



ליצירת רשימת עשרת המשפיעים ביותר בהוליווד, שיתף המגזין פעולה עם חברת המחקר אי פול מרקט ריסרץ', אשר נתנה לנסקרים האמריקאים לבחור מבין 5,000 ידוענים את אלה שאותם היו מכנים
"משפיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully