וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל תיאטרונטו יוצא לדרך

אייל דץ

3.3.2010 / 13:54

לרגל חגיגות העשרים לפסטיבל שייתקיים בתחילת חודש אפריל, ינדדו הצגות הפסטיבל לראשונה גם לערים נוספות. תשע הצגות מתמודדות על פרס ההצגה הטובה ביותר

פסטיבל תיאטרונטו חוגג עשרים שנים להיווסדו ויוצא לדרך ומתרחב גם לערים נוספות: הפסטיבל הבכיר בישראל להצגות יחיד יתקיים השנה ביפו בין התאריכים ה-1-3 באפריל. יושב ראש הפסטיבל, יעקב אגמון הודיע כי לראשונה בתולדות הפסטיבל, ינדדו הצגות התיאטרונטו לאחר הצגתן ביפו גם לחיפה, קרית שמונה, ירוחם, ראשון לציון, ירושלים, אשדוד וטבריה. בנוסף, לכבוד יום ההולדת העשרים, ימכרו הכרטיסים לכל ההצגות במחיר של עשרה שקלים בלבד להצגה.

תשע הצגות יתחרו השנה על פרס ההצגה הטובה ביותר של הפסטיבל, פרס ששווה עשרת אלפים שקלים למנצחת. ההצגות הן "אבאדי", של עמיקם לוי ורותי דייכס שגם ביימה את ההצגה."צדק תרדוף", שכתבה יוספה אבן-שושן
בבימוי של ליחי בקרמן.

הצגה מתחרה נוספת היא "הזר", עיבוד לספרו הנודע של אלבר קאמי על פי תרגום של אילנה המרמן, לצדו יתמודדו גם "וידויו של זונה פוליטי" שכתב עפיף שליוט שגם משחק בהצגה שבוימה על ידי אריה יאס, "זורבה היווני" בבימוי שי שוברט, "חרפות וגידופים" בבימוי של איסי ממנוב, "אלביס פינת טרומפלדור" שכתב רן יגיל, "יציאת מצרים" שכתבה חגית בודנקין, ו"רצח בכביש המהיר" מאת רוני פלדמן.

לצד הצגות היחיד, יתקיימו אירועים רבים סביב הפסטיבל, ביניהם מופע פתיחה של היוצר הוותיק שמעון ישראלי, ערב מונולוגים של עורכי דין בכירים דוגמת דב וייסגלס וגלעד שר, הצגות ילדים, פעילות המוקדשת לילדים של מהגרי עבודה ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully