וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארט ברוט בדרך לישראל?

עינב שיף

4.3.2010 / 14:22

לוואלה! תרבות נודע כי אחד מהרכבי האינדי המוערכים ביותר בשנים האחרונות יגיע להופעה בתל אביב בחודש אפריל, בעקבות אלבומם השלישי שהופק על ידי סולן הפיקסיז

ההרכב האנגלי-גרמני Art Brut עתיד להופיע בישראל. לוואלה! תרבות נודע כי בימים אלו מתנהלים מגעים אחרונים עם הלהקה, לקראת בואה להופעה אחת בתל אביב בחודש אפריל.

ארט ברוט נחשבים לאחד ההרכבים הטובים ביותר של סצנת האינדי-רוק בעשור האחרון. מאחוריו עומדים שלושה אלבומי סולו שזכו לביקורות מצוינות. סולן ההרכב הוא אדי ארגוס, שנודע ככותב ציני ושנון, שעם הזמן הפך לדמות משפיעה גם מחוץ להרכב עצמו, בין השאר בהרכבי צד כמו Everybody Was In The French Resistance Now.

אלבומה הראשון של הלהקה, "Bang Bang Rock & Roll" יצא בשנת 2007 ומיד זכה לציון נדיר של 8.9 במגזין הנחשב פיצ'פורק. שנתיים אחר כך הוציאה הלהקה את "It's a Bit Complicated" בלייבל Mute, וגם הוא זכה לביקורות טובות . כמו כן, שיר של הלהקה, "Direct Hit", נכנס למשחק המחשב פיפ"א 2008.

אלבומה השלישי של הלהקה, 'Art Brut Vs. Satan" יצא בשנת 2009 והנציח את מקומו של ההרכב כאחד החשובים בסצנת האינדי. מי שעזר לה להגיע למעמד זה הוא בלאק פרנסיס, סולן להקת הפיקסיז שהפיק מוזיקלית את האלבום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully