וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי הראזי - הלילה של סנדרה בולוק ו"רובוטריקים 2"

עינב שיף

7.3.2010 / 7:26

בולוק אולי נחשבת למועמדת המובילה לזכות באוסקר לשחקנית הטובה ביותר, אבל בטקס פרסי הראזי העניקו לה את פרס השחקנית הגרועה של השנה. צפו בה מקבלת את הפרס

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

סנדרה בולוק עשויה לרשום היסטוריה פרטית הלילה עם האוסקר הראשון בחייה, אך היא גם עשויה לעשות היסטוריה העולמית ולהיות השחקנית הראשונה שזוכה באותה השנה הן באוסקר והן בפרס ההפוך - הראזי ("פטל הזהב") המוענק לביצועים הכושלים ביותר של השנה.

בולוק זכתה בפרס השחקנית הגרועה ביותר על תפקידה בסרט "הכל אודות סטיב", בטקס המסורתי שנערך הלילה (שבת) בלוס אנג'לס, יממה לפני האוסקר. בולוק אף זכתה בפרס לזוג הגרוע ביותר, יחד עם שותפה ל"הכל אודות סטיב" ברדלי קופר. בצעד של הומור עצמי, הגיעה בולוק לטקס וחילקה עותקי די.וי.די שלו לקהל הרחב.

הזוכה הגדול של הערב הוא "רובוטריקים 2: נקמת הנופלים", שזכה בשלושה פרסים - הסרט הגרוע ביותר, הבמאי הגרוע ביותר (מייקל ביי) והתסריט הגרוע ביותר. בפרס השחקן הגרוע של השנה זכו כל שלושת הג'ונאס בראדרס, על משחקם בסרט ההופעה התלת מימדי שלהם. בפרסים לשחקני משנה זכו בילי ריי סיירוס (אביה של מיילי סיירוס ושותפה ל"האנה מונטנה") וסיינה מילר ("כח המחץ").

השנה הוענקו פרסים גם לסרט, השחקן והשחקנית הגרועים של העשור. "הקרב על כדור הארץ", סרט הפעולה הסיינטולוגי בכיכובו של ג'ון טרבולטה זכה לכבוד המפוקפק שבתואר הסרט הגרוע של העשור. הוא נמלט מפרס השחקן הגרוע של העשור, בו זכה אדי מרפי. פריס הילטון תככב בפרסומת של מפעל הפיס עם הטייטל המחייב השחקנית הגרועה של העשור.

טקס פרסי הראזי נערך הלילה בפעם ה-30. הפרס מוענק על ידי "אקדמיה" אליה יכול להתקבל כל אדם. הפרסים עצמם מכונים "פטל הזהב" ודמותם הוא פסלון בשווי שלושה דולרים. בולוק היא לא הכוכבת הראשונה שמגיעה לטקס - כך עשתה בעבר גם האלי ברי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully