וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוכרזו הסרטים הישראלים בתחרות דוקאביב

עינב שיף

9.3.2010 / 18:00

14 סרטים דוקומנטריים ישתתפו בפסטיבל היוקרתי, שייערך בחודש מאי בסינמטק תל אביב. "שתיקת הארכיונים" זוכה הפרסים הוצא מהרשימה ברגע האחרון, לטובת סרט על גבריאל בלחסן

פסטיבל "דוקאביב", אחד הפסטיבלים היוקרתיים לסרטי תעודה בישראל יוצא לדרך עם 14 הסרטים שישתתפו בתחרות הישראלית בפסטיבל, שייערך בין התאריכים 6-15 במאי בסינמטק תל אביב.

הסרטים הם "איסמי אחלאם" של רימה איסא, "אמונה עיוורת" של ענת לב, "הבלתי נראים" של גיל קרני, "חפשים" של ישי אורן, "ישראל בע"מ" של מור לושי, "כבוד הגנב" של אלכס גנטלב, "לאהוב את סופיה" של אוהד יתח ואריק להב ליבוביץ', "מאמא" של בטינה פיינשטיין, "המוח החשמלי" של נדב הראל, "המורה אירנה" של איתמר חן, "סיסטמה" של אוהד מילשטיין, "פנינה פיילר אחות קומינסטית של סולן הקליק דני דותן ובת זוגו דליה מבורך ו"קרבת דם" של נעה בן הגיא.

תקרית מביכה נרשמה סביב הסרט האחרון ברשימה, "שתיקת הארכיונים", זוכה פרס העריכה בסאנדנס, שהוצא ברגע האחרון מהרשימה בשל בחירת הפקת הסרט להיות מוקרן בפסטיבל ירושלים. "פסטיבל דוקאביב תמה שלא קיבל את ההודעה הזאת מראש לפני שהתקבלה החלטת הלקטורים על השתתפותם לפסטיבל", נמסר ממנהלת הפסטיבל אילנה בן צור. "אנו מאחלים להם בהצלחה". במקומו, ישתתף הסרט המסקרן "גם שעיניי פקוחות" בבימויו של אופיר טריינין אודות גבריאל בלחסן, חבר להקת אלג'יר לשעבר העומד בפני הוצאת אלבום סולו רביעי.

מחוץ לתחרות ייערכו הקרנות סרטים ישראלים מחוץ לתחרות. הסרטים הם "איש המרתף" של שלומית כרמלי, "המשיח תמיד יבוא" של לאה קליבנוף, "סיפור אהבה פשוט" מאת חוני המעגל, "ראיתי ג'ירפות בהודו" של נעם פנחס, "שונד" של יעל ליבוביץ' זנד, "ויקטורי" של מיטל בן חמו, "לאו דווקא" של מיכל סיני, "נדנדות העץ" של נועה מאירסון, "הסוד" של סיון פטל, "פרלמנט ארוחת הבוקר" של גולן רייז, "פשטות" של רחלי בן זקן, "שרירים" של עידן גליקזליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully