וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייסדת פסטיבל "דוקאביב" פורשת מתפקידה

אייל דץ

24.3.2010 / 12:07

אילנה צור, המנהלת האמנותית ומייסדת פסטיבל "דוקאביב", הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי, הודיעה השבוע על כוונתה לפרוש מתפקידה עם תום הפסטיבל הקרוב

מייסדת "דוקאביב" פורשת: אילנה צור, המנהלת האמנותית ומייסדת פסטיבל "דוקאביב", פסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי הודיעה השבוע ליו"ר ההנהלה הציבורית של הפסטיבל עו"ד אהרון בן שחר ולמנהלת הפסטיבל גליה בדור על כוונתה לפרוש מתפקידה עם תום הפסטיבל הקרוב שיתקיים בחודש מאי הקרוב בסינמטק תל אביב.

צור, שייסדה את הפסטיבל לפני 12 שנה, הסבירה בהודעת הפרישה, כי החלטתה נובעת מרצונה להתפנות לעניינים אחרים וציינה כי "להקים את 'דוקאביב' הייתה בשבילי חוויה יוצאת דופן ומעשירה. היו אלה שנים של פעילות פוריה שבצידה הצלחה. אני משאירה פסטיבל שהוא משמעותי לתעשיית הקולנוע הדוקומנטרי ומקווה שימשיך לצמוח ולהתחזק".

יו"ר העמותה עו"ד אהרון בן שחר אמר כי "מתוך הוקרה רבה לפועלה של אילנה בעמותת "דוקאביב" לאורך השנים אני מודה לה מקרב לב בשם ההנהלה וחברי העמותה ומתוך הערכה רבה לכל פועלה למען הפסטיבל ולקידום הקולנועי התיעודי בישראל. בתום הפסטיבל הקרוב יבחר מנהל אמנותי חדש אשר לבטח ייעזר בניסיונה וחכמתה של אילנה צור". בתום הפסטיבל תמנה ההנהלה הציבורית ועדה שתפקידה יהיה לאתר מנהל אמנותי חדש לפסטיבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully