וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לב אמריקאי

4.4.2010 / 7:47

ההדחה של דידי בן עמי אולי היתה מוקדמת מדי, אבל מה שבאמת המם את ליאת לב בפרק האחרון של "אמריקן איידול" היו האהבליות של טים אורבן והצורך הכפייתי של אלן דג'נרס בתשומת לב

אפשר להשלים עם העובדה שדידי בן עמי הלכה – המכה האמיתית היא שטים אורבן נשאר. איך קרה שדווקא המתמודד הכי לא ראוי, התינוק שבכלל לא היה בתכנון, צולח תוכנית אחר תוכנית, גרועים ומגוחכים ככל שיהיו הביצועים שלו (יש לזכור כי "הללויה" היתה יציאה חד פעמית בהחלט)? נכון, דידי בכל מקרה לא היתה מגיעה לגמר, אבל אין ספק כי הגיע לה להשתתף בתוכנית נוספת.

הטוב

המנטור שלנו להפעם - אשר. פרפורמר אמיתי, זמר אר אנ' בי בחסד ורקדן שזז כמו הכלאה של שליש מייקל ג'קסון עם מדונה. בהתחשב ברקורד המרשים שלו, אין זה מפתיע שהוא עושה עבודה מעולה, ותורם מניסיונו למתמודדים המתוחים. כמו מנטור אמיתי, הוא זיהה בכל מתמודד את הבורג המשוחרר שלו וחיזק אותו. בכך הוא עמד בניגוד מוחלט להופעה של מיילי סיירוס בשבוע שעבר, שבשל מצוקה חמורה בתובנות מבריקות, חזרה כמו מנטרה על אותן מילות עידוד לכל אחד ואחד מן המשתתפים.

ההופעה הדובדבנית של הערב היתה שייכת לאנדרו גרסייה והשיר שביצע - "פוראבר". אכן, זה אותו אנדרו שהספדתי בעבר, אבל הוא חזר מן המתים וגרם לי לבקש בלב שהביצוע שלו לא ייגמר לעולם, או לפחות שיימשך מספיק זמן כדי שלאהרון קלי לא יישאר זמן לעלות להופיע.

האם ייתכן שלי דווייז וקייסי ג'יימס עומדים להתחרות ראש בראש בגמר, יחד עם קריסטל? אם זה מה שיקרה, הבחירה בין הפיינליסטים תהיה משולה להתלבטות בין מה לקחת לאי בודד - שטרודל תפוחים עם גלידה וניל או פאי תותים עם גלידה ערמונים. הזוי ככל שזה נשמע, טים עוד עשוי להמשיך לשעוט קדימה כמו סוס משוגע, להגיע לגמר על חשבון אחד מהם, ולפתור את הדילמה.

כמיטב המסורת, קריסטל באוארסוקס נתנה את ההופעה המבושלת של הערב. עם זאת, בשלב זה כבר ציפיתי מקריסטל להופעה פצצה, ומה שקיבלתי היתה אכזבה יחסית, גם באשמת השימוש המיותר בפסנתר והעובש של השיר שבחרה. אבל ככה זה – כשמתרגלים ל-100 בכל מבחן, אפילו 99 כבר מבאס אותך.

הרע

הפער בין הטובים וה"רק בסדר" הולך ומחריף, ומדגיש את הבוסריות ואת הסתמיות של המתמודדים העונים לשמות קייטי סטיבנס, אהרון קלי וטים אורבן כמובן. שלושת הצעירים עדיין בתחרות, אבל רק על הנייר. טים מקסימום יכול להיות ניצב בפרסומת ל"מנטוס", ושני האחרים זקוקים להשתפשף רבות ולקחת שיעורי פיתוח קול. לא יזיק להם גם להצטייד בנשמה של אמנים.

ומה עושים עם שיבון מגנוס? חשבתי שהיא בטובים, אבל ההופעה המבולגנת והשירה הצורמת שלה סדקו את הביטחון בה. לפתע, החל לכרסם בי ספק: ואולי לא היו הדברים מעולם, ושיבון היא רק פיקציה של זמרת? יכול להיות שעד אתמול היא היתה בת מזל שעבדה על כולם?

ומה עושים עם מייקל לינץ'? באיזו חבורה שמים אותו? הוא שר כמו שצריך, וסיימון אמר לו שהוא רואה בו אמן אמיתי בפעם הראשונה. אז מברוק, ביג מייק, אבל לא יעזור בית דין, אותי אתה משעמם.

וכמה מילים על דידי. היא כשלה בכל מה שקשור לשירה ולהגשה. היא לא עניינה ולא ריגשה, וזאת דווקא בשיר שהיא זימרה לאהוב לשעבר?/חברה מתה? היא גם נראתה כמו דודה במסיבת חילופי זוגות בשנות ה-70. בקיצור, חבל.

המכוער

מה היה אמור להביע זנב החזיר הסגול שביג מייק הדביק לאחורי הקרחת בפרק ההדחה? הוא אמר משהו על שיבון מגנוס. שיזכור שיש לו תינוק לטפל בו. זה לא הזמן לאבד את השפיות.

השיר (בתרגום חופשי להעצמת הדביליות המובנית שלו - "שלום בוקר טוב") שדידי דירטי מאני ביצע בתוכנית ההדחה היה גרוע. שלא לדבר על יכולת הריקוד הלא קיימת שלו. מסכן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

והמעצבן

אלן דג'נרס, את לא שופטת טובה. הנה, אמרתי את זה. משפטים כמו "אני אוהבת את הקול שלך", "אני אוהבת אותך", "אני אוהבת את המראה שלך הערב" וכיוצא בזה אינם מרכיבים ביקורת בונה ומספקת. גם הנוהג להתנשק עם שאר השופטים, ובעיקר עם סיימון, כבר לא מצחיק או חינני או אין לי מושג איזה רושם את חושבת שזה משאיר. האמת שמדובר בסתם צומי טרחני.

אבל ה-מלך של המעצבנים הוא טים המחייך. קארה חושדת שהוא לא מבין מה אומרים לו, והיא צודקת. אשכרה מפגר אבל אופטימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully