וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שתיקת הארכיון" נרכש להפצה על ידי החברה של חבר הביסטי בויז

עינב שיף

9.4.2010 / 21:53

סרטה של יעל חרסונסקי, זוכה פרס העריכה בפסטיבל סנדנס, נרכש על ידי חברת Oscilloscope של אדם יאוץ'. "הסרט הזה באמת נגע בי", אמר יאוץ'

הישג נוסף ל"שתיקת הארכיון", סרטה התיעודי של יעל חרסונסקי אודות סרט תעמולה שהכינו הנאצים על החיים בגטו ורשה. חברת ההפצה Oscilloscope, בבעלותו של המוזיקאי אדם יאוץ' מהביסטי בויז, רכשה את הסרט להפצה בארצות הברית. הסרט יוקרן לראשונה ב-18 באוגוסט בלוס אנג'לס וב-20 באוגוסט בניו יורק ולאחר מכן בהפצה כלל ארצית בכל ארה"ב.

"הסרט הזה באמת נגע בי", אמר יאוץ' עם ההודעה על הרכישה. "זהו סרט חזק באופן בלתי ייאמן, לא רק בגלל התמונות הנדירות של התעמולה הנאצית שיש בו, אלא באופן שבו הוא תופס את ההיסטוריה, כפי שזו מסופרת על ידי קולנוענים".

יאוץ' החלים בעת האחרונה מסרטן בו לקה, שעיכב את צאת אלבומם המצופה של הביסטי בויז. זהו סרט תעודה ישראלי נוסף שנרכש על ידי החברה, אחרי שלפני למעלה משנה רכשה Oscilloscope את "הגלגול" של נתי ברץ.

"שתיקת הארכיון", שהופק בין השאר בסיועה של חברת הלווין yes הוקרן גם בפסטיבל ברלין האחרון במסגרת הפנורמה והוא עתיד להיות מוקרן בפסטיבל ירושלים הקרוב. הבמאית, יעל חרסונסקי, היתה בין החותמים על העצומה למען הענקת פרס "דב הפלטינה" לחופש הדיבור לבמאי מוחמד בכרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully