וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקמת הטרקטור נגד ניצן זעירא - הסוף קרוב?

עינב שיף

26.4.2010 / 16:06

בדיון שנערך בבית המשפט המחוזי התל אביב, החליט השופט לקיים רק עוד דיון אחד נוסף בפרשת הסכסוך שבין הלהקה למנהלה לשעבר בתוך כחודשיים, ולאחריו יתקבל פסק הדין

הסכסוך בין נקמת הטרקטור למנהלם לשעבר ניצן זעירא קרוב לסיום. בדיון שנערך היום (שני) בבית המשפט המחוזי, החליט השופט חאלד כבוב לקיים רק עוד דיון אחד בפרשה ולאחריו לתת את פסק הדין העיקרי בתיק, הכולל תביעה של הלהקה נגד זעירא ותביעה נגדית של זעירא נגד הלהקה. השופט אף מינה רואה חשבון מומחה שיבדוק האם אלבום הבכורה של הלהקה אכן נשא רווחים ולצורך בדיקה זו, הקציב השופט חודשיים שלאחריהם יתכנסו הצדדים, כלומר ההחלטה בתיק, הנמשך ארבע שנים, צפויה להתקבל עוד הקיץ.

בדיון היום העיד אילן גרין, קלידן הלהקה לשעבר הנחשב לרוח החיה מאחורי התביעה. כמו כן, הציע השופט לצדדים להגיע להליך גישור ביניהם, אולם הלהקה, באמצעות עורך דינה אלישע חקק, סירבה. לאחר מכן הודיע השופט כי לא יהיה מעוניין לשמוע עדויות נוספות בתיק וכי שני הצדדים ישטחו את טיעוניהם במשך חצי שעה כל אחד בדיון הבא, לאחריו תגיע הפסיקה בכל הנושאים – כשמצד הלהקה מדובר ברווחי האלבום הראשון, הזכויות על האלבום "קיר" של הלהקה וכן בשימוש בשירי הלהקה באוספים שונים ומצידו של זעירא מדובר בשימוש בשם הלהקה וכן חובות של הלהקה כלפיו מתקופת ניהולו של ההרכב.

"אנחנו שמחים על מינוי רואה החשבון מטעם בית המשפט", מסר בתגובה עורך הדין אלישע חקק, המייצג את נקמת הטרקטור. "מלכתחילה, מה שביקשנו לעניין האלבום הראשון היה שימסרו מלוא הנתונים וימונה רואה חשבון חוקר. אנחנו מברכים גם על כך שבירור התביעה של חברי הלהקה קרוב מתמיד". ניצן זעירא סירב להתייחס לדברים.

פרשת נקמת הטרקטור-זעירא החלה במרץ 2006, אז הגישה הלהקה תביעה לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד זעירא, בדרישה לפסיקת פיצויים בשווי 300 אלף שקלים. מאז, הקרב המשפטי בין הצדדים כולל מילים קשות שהטיחו חברי הלהקה בזעירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully