וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה לא בוחרים

אמילי גרינצווייג

16.5.2010 / 18:08

האם הדמיון בין ”קצר משפחתי” של רשת, ל”שופט הנישואין” שזכויות ההפקה שלו שייכות לקשת הוא מקרי? מפיק התכנית יואב גרוס: ”אין שום דמיון מלבד הפאניקה של קשת”

האם התכנית החדשה של רשת "קצר משפחתי" שואבת השראה מפורמט "Marriage Reff "שופט הנישואין" של ג'רי סיינפלד שהזכויות לשידורו והפקתו נמצאות בכלל בידי הזכיינית המתחרה קשת? "קצר משפחתי", שעולה הערב ב-21:00 בהפקת יואב גרוס היא תכנית הפריים טיים החדשה של רשת. על פי הפרומואים לתכנית וכן הקטע המשודר באתר רשת, מדובר בפאנל של קומיקאים (רותם אבוהב, דב נבון, עופר שכטר ואחרים) בניצוחו של אורי גוטליב שמגיב על קטעי וידאו המתעדים חיים של משפחה. המשפחה, תהיה נוכחת באולפן התכנית.

תכניתו של ג'רי סיינפלד, "שופט נישואין", תעלה היום לראשונה בערוץ ביפ. בתכנית של רשת NBC האמריקאית מנסה צוות שופטים מפורסמים ומצחיקים להכריע מחלוקות שבין זוגות נשואים, לאחר שמשודר קטע וידאו המציג את המחלוקת ביניהם. הזוגות אינם נמצאים באולפן, אלא משוחחים עם השופטים באמצעות וידאו.

בידי זכיינית ערוץ 2 קשת גם הזכויות להפקת גירסה ישראלית לפורמט ובעבר אף פורסם כי נשקלת אפשרות שצביקה הדר יגיש אותה.

מפיק התכנית יואב גרוס מסר בתגובה: "אין שום דמיון מלבד הפאניקה של קשת, אני מציעי לכולם להתאפק בסבלנות, לראות את התוכנית ולשמוח שיש לנו עוד פורמט מקורי ומוצלח בישראל". מרשת נמסר "קצר משפחתי" הינו פורמט ישראלי חדש ומקורי אשר פותח במשך חודשים רבים,אנחנו מזמינים את הצופים להנות מהתוכנית הערב בשעה 21:00".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully