וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר "אמריקן איידול": קריסטל פייבוריטית

26.5.2010 / 13:34

שלב הביצועים בגמר של תוכנית הריאליטי התקיים אמש וסימן את קריסטל באוארסוקס כפייבוריטית לגבור על לי דווייז. הלילה יוכרזו התוצאות, ואמריקה גם תאמר שלום לסיימון קאוול

שלב הביצועים בגמר העונה התשיעית של "אמריקן איידול" התקיים אמש (שלישי), אבל איש כמעט לא התייחס לשני המועמדים, לי דווייז וקריסטל באוארסוקס. גם מפני שעונה זו נחשבת החלשה בתולדות התוכנית, גם כי הגמר התקשה לעורר התלהבות, וגם משום שעיני כל היו נשואות לשופט סיימון קאוול, הסמל של התוכנית ואחת הדמויות הבולטות בעולם הבידור בשנים האחרונות, שיפרוש ממנה הלילה (בין רביעי לחמישי שעון ישראל), לאחר שתוכרז זהות המנצח העונה.

מי שטרחו לחלק ציונים לדווייז ולבאורסוקס הכריזו כי המתמודדת יצאה עם ידה על העליונה: הזמרת מאוהיו שרה את "Me and Bobby McGee” של ג'ניס ג'ופלין, את "Black Velvet" של הוון-היט וונדר אלהנה מיילס, ואת "Up to the Mountain" של פאטי גריפין. אמנם באוארסוקס שמטה את המיקרופון פעמיים לאורך הדרך, אבל היא בכל זאת גרפה שבחים מהתקשורת האמריקאית וחשוב מכך - מקאוול עצמו.

לעומת זאת, דווייז זימר את "The Boxer” של סיימון וגרפונקל, "Everybody Hurts” של אר.אי.אם ו “Beautiful Day" של יו 2, וההסכמה הכללית היתה שהרשים פחות משותפתו לגמר. כך שסוכנויות ההימורים, הסקרים ברחבי הרשת ומרבית הפרשנים מסמנים אותו כאנדרדוג. עם זאת, לדווייז יש קהל מעריצים נאמן, וכפי שלמדנו מתקדימי סקעת-מויאל ולמברט-אלן, אף פעם אסור להספיד את האנדרדוג.

כך או כך, הגמר צפוי להסתיים הלילה בחמש לפנות בוקר שעון ישראל, והוא יועבר בשידור ערוך ומוקלט בישראל במהלך סוף השבוע ב-HOT3 וב-yes Stars Family.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully