וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיסי אליוט בדרך לישראל

אייל דץ

26.5.2010 / 21:00

האישה מספר 1 של ההיפ הופ ואחת האמניות המשפיעות ביותר על המוזיקה האמריקאית תופיע ב-15 ביולי בגני התערוכה. מכירת הכרטיסים המוזלת תחל כבר הערב

מיסי אליוט, אחת המוזיקאיות המשפיעות ביותר על עולם המוזיקה, מגיעה הפעם הראשונה להופעה בישראל. אליוט, אמנית ההיפ הופ הנשית הנמכרת ביותר בכל הזמנים, תופיע ב-15 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. מכירת הכרטיסים המוקדמת תתחיל כבר הלילה (רביעי), ובמהלכה יימכרו כרטיסים במחיר מוזל של 225 שקלים. המפיק שוקי וייס הוא העומד מאחורי הבאתה של אליוט לישראל.

אליוט, או בשמה המלא מליסה ארנט אליוט, בת 39, מגיעה לישראל כשמאחוריה קריירה ענפה הכוללת שישה אלבומי מולטי פלטינה, מכירה של מיליוני אלבומים, זכייה בשישה פרסי גראמי ובאינספור פרסים נוספים. היא התחילה את הקריירה שלה בסוף שנות השמונים כחלק מההרכב "Sista ", כשחבר הילדות שלה טימבלנד משמש כמפיק הלהקה. לאחר התפרקות הלהקה המשיכה אליוט לעבוד עם טימבלנד והחלה בעצמה להפיק אמנים מוזיקלית, ביניהם את הזמרת אליה.

הפריצה הגדולה שלה כאמנית מבצעת באה ב-1997 עם הוצאת אלבום הסולו שלה "Supa Dupa Fly". האלבום נמכר בלמעלה ממיליון עותקים והגיע למקום השלישי במצעד המכירות. מאז הוציאה אליוט שישה אלבומים נוספים שכולם זכו להצלחה. כמו כן, היא השיקה ליין מצליח של בגדים, נעליים ואביזרים יחד עם אדידס, תחת השם Respect ME, והנה אחת הפעילות הבולטות במלחמה באלימות בארצות הברית. בימים אלו אליוט עובדת על אלבום האולפן השביעי שלה.

מכירה מוקדמת של כרטיסים להופעה תחל כאמור כבר הערב, במשרד הכרטיסים "הקסטל", כאשר ל-300 הרוכשים הראשונים תינתן האפשרות לרכוש כרטיס משולב להופעתה של אליוט וכן ליום הראשון של פסטיבל פיק.ניק, הכולל את פלסיבו, הקלקסונז וגורילאז סאונדסיסטם. בנוסף, תינתן לקהל אפשרות לרכישת כרטיסים מהודרים במלאי מוגבל שיציעו מקומות ישיבה בטריבונה וחניה בעלות של 550 שקלים לאדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully