וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: השחקן גרי קולמן נותק ממכונת ההחייאה ומת

אייל דץ

28.5.2010 / 22:07

השחקן, המוכר בזכות תפקידו בסדרת הטלוויזיה "על טעם ועל ריח", הלך לעולמו בבית חולים ביוטה והוא בן 42

השחקן האמריקאי גרי קולמן, הזכור כילד הפלא מסדרת הטלוויזיה "על טעם ועל ריח", מת הערב (שישי). אתמול אושפז קולמן בבית החולים ביוטה שבארצות הברית במצב קשה מאוד לאחר שנפגע בראשו. הוא שקע בתרדמת וחובר למכונות החייאה. הערב דווח כי הוא נותק ממכונות ההחייאה ומת.

קולמן מוכר בעיקר בשל תפקידו בקומדיה "על טעם ועל ריח" ששודרה בין השנים 1978 ל-1986 שם שיחק את דמותו של ארנולד ג'קסון. השחקן נמוך הקומה נולד עם שתי כליות לא מתפקדות שהקשו מאוד על מצבו הבריאותי, ובין השאר עבר שתי השתלות כליה.

בשנה שעברה קולמן התמוטט במהלך צילומים לתוכנית "The Insider" ("המקור"), מגזין בידור מרשת CBS. הוא קיבל טיפול ראשוני על ידי רופא שהשתתף בתוכנית ולאחר מכן אושפז בבית חולים סמוך, שם התברר שלקה בשבץ.

בנוסף לבעיות הרפואיות סבל קולמן מבעיות משפטיות וכלכליות רבות. אישתו טענה באמצעי התקשורת כי הוא הכה אותה. הוא היה מסובך בתביעה מתוקשרת נגד הוריו ומנהליו לשעבר וכן הואשם בתקיפת אישה שביקשה ממנו חתימה.

מותו של קולמן הוא נדבך נוסף בגורלם המר של שלושת הילדים שכיכבו בסדרה. דיינה פלאטו מתה בגיל 35 ממנת יתר של סמים (1999). טוד ברידג'ס היה מכור במשך שנים לסמים וגם הואשם ברצח, אך זוכה. מאז נגמל ברידג'ס משימוש בסמים, ואף כתב ספר על שנותיו הקשות. בנה של פלאטו, שהיה מכור גם הוא לסמים, התאבד השנה בגיל 25.

  • עוד באותו נושא:
  • גרי קולמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully