וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנויות ההימורים: סקעת - בחמישיה הראשונה

29.5.2010 / 11:25

השנסונר הישראלי יעלה הערב ב-22:00 על הבמה באוסלו וינסה לעקוף את הפייבוריטים מארמניה, אזרבייג'ן וגרמניה. סוכנויות ההימורים מסמנות אותו כמועמד בולט לסיים בחמישייה הראשונה

האם ישראל תזכה בפעם הרביעית בתולדותיה באירוויזיון? הלילה (22:00, ערוץ 1) יעלה הראל סקעת על הבמה באוסלו עם השיר "מילים" וינסה לשחזר את ההישגים של יזהר כהן, חלב ודבש ודנה אינטרנשיונל.

מה הסיכויים לכך? סוכניות ההימורים מסמנות את סקעת כאחד המועמדים הבולטים לסיים בחמישייה הראשונה, אך בשום אופן לא כמועמד לזכייה. יש לכך שתי סיבות: קודם כל, השנה מסתמנת תחרות צמודה ואיכותית, עם כמות גדולה יחסית של שירים איכותיים. וכך, "Drip Drop" האזרי, "Apricote Stone" הארמני ו"Sateliite" הגרמני מובילים כרגע על סקעת בטבלת ההימורים, בשעה שדנמרק נושפת מאחור, וגם ליוון ולטורקיה החזקות תמידית יש סיכוי להפתיע.

הסיבה השנייה היא פוליטית: מעמדה של ישראל אינו מזהיר כרגע בזירה הבינלאומית, והדבר ודאי לא תורם לסיכוייו של סקעת. בניגוד למתחרים רבים אחרים, סקעת גם לא יהנה מתמיכה של אחד מן הגושים השונים בקהל האירופאי, למשל מדינות חבר העמים לשעבר, המדינות הסקנדינביות והמדינות הבלקניות, שנוטות לפרגן זו לזו. לסקעת גם לא יהיה את קולות המהגרים הארמניים והאזרים הפזורים באירופה, שעשויים להכריע את הכף.

בכל מקרה, זה יהיה כרגיל לילה ארוך, מה עוד ש"מילים" הוגרל להיות השיר ה-24, כך שסקעת יהיה הזמר הלפני אחרון שיתחרה הערב. והתוצאות יתחילו לזרום לקראת 24:30. בסביבות אחת בלילה כבר נדע אם יש סיבה לחגוג בכיכר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully