וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברגע האחרון: הקלקסונז וגורילז סאונד סיסטם ביטלו את הופעתם בישראל

עינב שיף

4.6.2010 / 9:26

הרכב הניו רייב הבריטי והרכב הויז'ואל החליטו שלא להגיע לישראל להופעותיהם בשבת בתל אביב. מהפקת המופע לא נמסרה סיבת הביטול, אולם ההערכה היא שאפקט המשט לעזה הביא להחלטה

מכה נוספת לשוק ההופעות הבינלאומי בישראל: הקלקסונז וגורילאז סאונדסיסטם, שהיו אמורות להופיע מחר (שבת) בישראל, ביטלו את הגעתן לפסטיבל פיק.ניק.

על פי מפיק המופע שוקי וייס, אמש (חמישי) בשעות אחר הצהריים המאוחרות, הודיעו הקלקסונז כי לא יגיעו לישראל. מיד לאחר מכן נחתה ההודעה גם מהגורילאז סאונד סיסטם. להקת פלסיבו נחתה בישראל ותופיע כמתוכנן.

"אני שמח שפלסיבו, המופע המרכזי של ערב פתיחת הפסטיבל, נחתו כאן לשמחת המעריצים שהכינו להם קבלת פנים נרגשת בנמל התעופה בן גוריון", מסר המפיק שוקי וייס. "אני מצר על החלטת הקלקסונז והגורילז סאונד סיסטם שלא להגיע. יחד עם זאת – הבמה עומדת, ואתר הפסטיבל מוכן להופעות מחר".

וייס אף הודיע כי רמי פורטיס (שיארח את האחים אסף ואייל תלמודי) וההרכב ג'יי ויוז יצטרפו לליין אפ ההופעות מחר. כמו כן, נכון לכרגע, הופעותיהם של האדיטורז והפיקסיז בפסטיבל אמורות להתקיים כרגיל.

אף שלא נאמר כך במפורש, ההערכות הגורפות הן כי שני ההרכבים החליטו על הביטול ברגע האחרון בשל אירועי המשט לעזה השבוע. בכך, מצטרפים השניים לביטול הפוליטי של אלביס קוסטלו מלפני כשבועיים.

על פי הפקת המופע, לקהל המעוניין לבטל את הגעתו לערב נשמרת אפשרות לקבל החזר כספי: "לקהל שמורה הזכות לא להיכנס לשטח האתר ולקבל החזר על הסכום הנקוב על גבי הכרטיס או הסכום ששולם עבורו בפועל (לפי הנמוך) בניכוי 15 שקלים בגין טיפול בגיבה והחזר תשלום כפי שמופיע בגב הכרטיס", כדברי הפקת המופע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully