וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הברירה הטבעית נגד ריטלין בשיר חדש

עינב שיף

8.6.2010 / 8:10

ההרכב הוותיק של שלמה בר מוציא את "גברת ריטה", סינגל שני מתוך אלבומם החדש. "זה שיר מחאה העוסק בהשתלטות תעשיית התרופות על חיינו", אומר בר, שבנו אלישע משתתף בשיר

יח"צ - חד פעמי

תופעת השימוש בריטלין מרתיחה את שלמה בר, ובר, כפי שעשה ב-30 השנים האחרונות, יודע להוציא את הכעס הזה בשיר. "גברת ריטה", הסינגל השני מתוך אלבומם המתקרב של הברירה הטבעית, "בסוד תפילת ערער", הוא למעשה שיר מחאה חריף שכתבה בת זוגו ואם ילדיו של בר, יעל אופנבך. ו"ריטה", למי שלא הבין, זה הקיצור לתרופת הריטלין שלדעת בר ואופנבך הורסת את היצירתיות בילדים.

"'גברת ריטה' הוא שיר מחאה העוסק בהשתלטות תעשיית התרופות על חיינו", אומר בר. "אובדן האינטואיציה של אימהות כלפי ילדיהן וביטחון היתר במערכת החינוך, אשר מעודדת שימוש בריטלין".

"אני קורא ליצירת אמות מידה קפדניות יותר לרישום התרופות ולהפסקת החיטוט ברוחם של ילדים מלאי מרץ", הוסיף המוזקאי הוותיק. "ה'מיוחדים' הללו יגדלו להיות פורצי הדרך בחברה". ואם כבר בילדים עסקינן, צריך לציין שאחד המשתתפים בשיר בקולות רקע הוא אלישע, בנם של בר ואופנבך.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נגד "ריטה". עטיפת הסינגל של הברירה הטבעית/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, מתכוננת הברירה הטבעית להשקה החגיגית של אלבומם החדש, שתיערך ב-24 ביוני בזאפה אמפי שוני בבנימינה. בהופעה תארח הלהקה את קובי אפללו, להקת התפוחים, הזמרת ליאורה יצחק ואת ברי סחרוף.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully