וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

The Drums מגיעים לישראל

עינב שיף

27.7.2010 / 7:45

הלהקה הניו יורקית, הנחשבת כיום לאחד ההרכבים החמים בעולם הרוק, תגיע לוועידת המוזיקה של היינקן ב-31 באוגוסט במקום לפטפילד שביטל את הופעתו באירוע

The Drums, אחת מלהקות הרוק האהודות בעולם, תגיע להופעה בישראל ב-31 באוגוסט, כחלק מוועידת המוזיקה של היינקן, ה"היינקן מיוזיק קונפרנס". הוועידה תיערך בביתן 1 של גני התערוכה בתל אביב, בהפקת חברת ההפקות Alive. הדראמס למעשה נכנסים למשבצת של לפטפילד, שביטל את הגעתו בסוף השבוע האחרון, בשל "בעיות הפקה", כלשונו.

הדראמס הם רביעיה מניו יורק, שהוציאו באחרונה אלבום בכורה מדובר בלייבל העצמאי היוקרתי Moshi Moshi באנגליה ובחרת איילנד הוותיקה בארצות הברית. הלהקה נחשבת לאחד ההרכבים המדוברים והחמים בעולם, לאחר הייפ שהתבסס על אי.פי בשם "!Summertime" ובו הלהיט "Let's Go Surfing" ושירים מעולים כמו "I Felt Stupid", "Make You Mine" ועוד.

לאחר צאת האלבום, יצאה הלהקה לעשרות הופעות ברחבי העולם, כולל פסטיבלים נחשבים כמו פרימוורה בברצלונה. היא תופיעה בפסטיבלי רדינג ולידס בסוף אוגוסט, ומשם תגיעה לישראל. ב-NME העניקו לאלבום של הדראמס ציון 8 וגם אלון עוזיאל שיבח את האלבום בוואלה! תרבות כשהגדיר אותו כ"האלבום שיעשה לכם את הקיץ".

The Drums מצטרפים ל-PIL המיתולוגיים של ג'וני ליידון ול-LCD סאונדסיסטם בראשות ג'יימס מרפי, מההרכבים החשובים של העשור, שיופיעו אף הם בוועידה. ההופעות ייערכו לצד פאנלים, סדנאות וכיתות האמן של אנשי מקצוע מעולם המוזיקה שיתקיימו במשך יומיים, ב-31 וב-1 בספטמבר. מחיר כרטיס לערב ההופעות עומד על 320 שקלים וניתן לרכוש אותם באתר חברת הכרטיסים הדרן.

  • עוד באותו נושא:
  • The Drums

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully