וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתם נותנים לי את הכוח להתמודד עם המצב אליו נקלעתי"

אייל דץ ולילה אודינייב

4.8.2010 / 17:10

הזמר משה פרץ הגיב לראשונה למעצרו על ידי רשות המיסים, במסר ששלח למעריציו וביקש מהם "להירגע ולקוות לטוב, כי גם אתם כמוני יודעים שאלוהים שומר עלינו"

"אני רוצה להודות לכם על כל התמיכה והאהבה שאתם מעניקים לי בימים האחרונים", כך פתח פרץ את תגובתו הראשונה לאחר מעצרו בידי רשות המיסים, אותה כתב . "אתם נותנים לי את הכוח להתמודד עם המצב אליו נקלעתי. אני שומע שרבים מכם, בעיקר הצעירים שביניכם, מאוד מודאגים ונמצאים במצב של לחץ גדול מידי, אני מבקש מכם להירגע ולקוות לטוב, כי גם אתם כמוני יודעים שאלוהים שומר עלינו מלמעלה ונותן לנו את הכוח להמשיך.
אוהב אתכם המון, משה". משרד יחסי הציבור של פרץ אישר כי אכן מדובר בעמוד שלו.

היום (רביעי) הודיעה רשות המיסים על מעצרו של פרץ בחשד להעלמת מס בהיקף של מיליוני שקלים ובדיווח כוזב למע"מ. זמן קצר לאחר מעצרו, שוחרר פרץ בערבות בבית משפט השלום בירושלים, לאחר שלטענת רשות המסים הודו הוא ומנהלו האישי אמנו זינדני בביצוע העבירות.

מחקירת רשות המיסים עולה כי פרץ וזינדני נהגו להשמיט את התקבולים שנתקבלו מהופעותיו של הזמר בעיקר באירועים הפרטיים. חלק גדול מההופעות לא דווח למע"מ מאחר ולא הוצאו בגינם חשבוניות מס כלל ובמקרים אחרים נרשמו חשבוניות רק על חלק מהתקבול שנתקבל בפועל. ההכנסות שלא דווחו למע"מ התחלקו בין הזמר ואמרגנו.

ממצאי החקירה ומהראיות שנחשפו עולה כי במספר רב של מקרים ההכנסות מההופעות של הזמר משה פרץ בשנים 2007-2009 לא דווחו לרשויות המס כנדרש , מדובר בחשד לעבירות חמורות של העלמת הכנסות בהיקפים של מיליוני שקלים ודיווח כוזב לרשויות מע"מ.

"משה פרץ ומנהלו האישי אמנון זינדני משתפים פעולה עם רשות המסים", נמסר בתגובה ממשרד יחסי הציבור של פרץ. "אנו מקווים כי חקירת רשות המיסים תושלם בהקדם ותוצאותיה יהיו לשביעות רצון כל הצדדים".

ביום שני הגיע פרץ לחקירה יחד עם מנהלו האישי ואחרי סיומה השניים שוחררו לדרכם. משרד יחסי הציבור של פרץ טענו כי מדובר בבדיקה שגרתית לאור הצלחתו הרבה של הזמר: "משה פרץ ומנהלו האישי זומנו לבדיקת ספרים שגרתית", נאמר אז. "מכיוון שמשה משלם מיסים כחוק אנו בטוחים שהבדיקה תסתיים לשביעות רצון כל הצדדים".

  • עוד באותו נושא:
  • משה פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully