וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי רוזנטל פורש ממהדורת שישי של חדשות 10

אמילי גרינצווייג

15.8.2010 / 14:38

לאחר שלושה חודשים בלבד ביקש רוזנטל להפסיק ולהגיש את מהדורת שישי. הוא ישאר בתפקיד עד שימצא לו מחליף או מחליפה. ביום שישי האחרון זכתה התכנית ל-3.5%

מיקי רוזנטל, פורש מהגשת מהדורת שישי של חדשות 10 לאחר שלושה חודשים בלבד. מהדורת "השבוע" עם מיקי רוזנטל עלתה לאוויר ב-7 במאי, לאחר תקופה ארוכה בה הגיש דב גילהר את מהדורת שישי של הערוץ. הרייטינג של הרצועה התדרדר ובאופן קבוע היא זוכה לנתוני צפיה נמוכים משל מהדורת "יומן" בערוץ 1. בשישי האחרון זכתה התכנית אותה עורכת רות יובל, עורכת מעריב לשעבר, ל-3.5%.

רוזנטל, שנמנה על צוות התכנית "המקור", אותה מגישים רביב דרוקר ועופר שלח, התבקש לפני מספר חודשים לתפוס את עמדת המגיש במגזין "השבוע". כעת מביע מיקי רוזנטל את רצונו לחזור למקורותיו העיתונאיים: "הבנתי שחליפות זה לא בשבילי. אני מרגיש הרבה יותר נוח בשטח".

מזה תקופה ארוכה ערוץ 10 מוותר במוצהר על יום שישי. זהו יום השידורים החלש ביותר של הערוץ ומשודרים בו לרוב שידורים חוזרים או סרטים. הערוץ אינו מצליח לתת מענה לתכניות שמשבצת מולו זכיינית ערוץ 2 קשת דוגמת "ארץ נהדרת" ו"מועדון לילה" ומטבע הדברים עובדה זו הקשתה על המהדורה להשיג נתוני צפיה סבירים.

כמו כן, רוזנטל נכנס לטריטוריה שבה, למעשה מאז ירדו רביב דרוקר ועופר שלח משידור ביום שישי, שלטה בבלעדיות "אולפן שישי" של חדשות 2. למרות העורכת הנוצצת, הכתבים החדשים שגויסו והתקציב הגדול שהושקע במהדורה נראה שהיא התקשתה לגבש זהות. מאז עליית התכנית בקול תרועה רמה עם תחקיר לא מחדש במיוחד על פועלו של איש העסקים נוחי דנקנר עלו ונגנזו לפחות שתי פינות שהיו אמורות לסיים את המהדורה ו"השבוע" פשוט לא סיפקה אלטרנטיבה ממשית לזפזופ מהקומזיץ החמים של אברמוביץ', לפיד ודניאל.

מחדשות 10 נמסר: "אנו מודים לרוזנטל על תרומתו להשקת התכנית ומכבדים את רצונו". בערוץ ביקשו ממנו להישאר עד למציאת מחליף או מחליפה מתאימים: "רוזנטל יישאר בכל מקרה בחדשות 10 וימשיך בתחום ההתמחות שלו: תחקירי שטח בפרופיל גבוה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully