וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמי רודנר, מיקה קרני ומיכה שטרית בפסטיבל גוש עציון

אייל דץ

6.9.2010 / 10:37

שחקני התיאטרון מסרבים להגיע לאריאל? פסטיבל גוש עציון לתיאטרון ולמוזיקה יהודית יתקיים זו השנה התשיעית, עם מאיר בנאי, חמי רודנר, מיקה קרני, מיכה שטרית, שלמה בר ועוד

על רקע המהומה סביב סירוב אנשי התיאטרון להופיע באריאל, יתקיים בחוה"מ סוכות, זו השנה התשיעית, פסטיבל גוש עציון לתיאטרון ולמוזיקה יהודית. בין המשתתפים השנה בפסטיבל ניתן למצוא את מאיר בנאי, חמי רודנר, מיקה קרני, מיכה שטרית, דין דין אביב, שלמה בר, חיים גורי, ג'קי לוי, חנן פורת, אליעז כהן, יהודה סעדו, ליאור אלמליח ועוד. הפסטיבל יתקיים בין ה-23 ל-28 בספטמבר.

את הפסטיבל יפתח המופע "שרים ומספרים קרליבך", מחווה מוזיקלית לרב שלמה קרליבך שבו יבצעו רודנר, קרני, דין דין אביב ושלמה בר עיבודים מיוחדים לשיריו של הרב קרליבך לצד שירים שלהם. ג'קי לוי ינחה את האירוע.

אירוע נוספף שיתקיימו במהלך הפסטיבל הם "פתאומי לעד" – מחווה לנתן אלתרמן במלאת 100 שנים להולדתו, בהשתתפות המשורר חיים גורי, הרב חנן פורת, המוזיקאים נתן סלור (נכדו של אלתרמן) ובהנחייתו של המשורר אליעז כהן. כמו כן, יתקיימו קונצרט עם התזמורת האנדלוסית אשדוד בהרכבה המלא, שתארח את יהודה סעדו וליאור אלמליח, והמופע המרכזי של מאיר בנאי ומיכה שטרית שגם ישוחחו עם הרב מנחם פרומן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully