וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאנו מר ביטל השתתפות בדיון על חרם תרבותי

עינב שיף

26.9.2010 / 21:20

השחקן הודיע להנהלת פסטיבל עכו כי בשל צירופם של אנשים המזוהים עם הימין לפאנל, הוא לא יגיע. מנהל הפסטיבל בתגובה: "זה לא יפה. הוא ידע על כך ואמר שזה בסדר מבחינתו"

הדיון שהיה אמור להיערך מחר (שני) בפסטיבל עכו אמור היה לעסוק בחרם תרבותי והשלכותיו, אלא שהיום ספג הפאנל חרם משל עצמו, כשהשחקן ג'וליאנו מר הודיע להנהלת הפסטיבל כי לא יגיע לדיון. זאת, על פי מנהל הפסטיבל, בשל צירופם של בן דרור ימיני ויאיר שטרן לפאנל שכולל את יהושע סובול, עלא חליחל, פיראס רובי ועודד קוטלר. לדברי מר, המשתתפים צורפו לאחר שהופעל לחץ על הנהלת הפסטיבל שלא להפוך את הדיון לחד צדדי.

מוני יוסף, מנהל הפסטיבל, הגיב בחריפות למהלך של מר: "הוא ביטל כנראה כי הוא לא יכול להגיע וזה סתם תירוץ עבורו", אמר יוסף לוואלה! תרבות. "הוא ידע שמשתתפים אנשי ימין כבר מלפני שבוע. הוא אומר שמישהו לחץ עליי, אבל הוא לא שמע ממני דבר כזה וזה לא יפה מה שהוא עשה, הוא אכזב אותי כשהוא אמר שהופעל עליי לחץ".

למה באמת צורפו אנשים מעבר לפאנל שנקבע מראש?

יוסף: "רציתי שיהיה דיון אמיתי. הסימפוזיון אמור להיות על החרם על תרבות ישראל בעולם, משהו שאני באופן אישי חוויתי וחווה עדיין. בגלל מה שקרה באריאל (יוסף מתייחס למכתב אנשי התיאטרון, שסובול וקוטלר הם בין חותמיו - ע.ש), לא רציתי שהסימפוזיון יתפתח לסיפור רק על אריאל - ולכן לא הגיוני שכל הפאנל הוא נגד אריאל. מה הטעם?

"אני לא מבין למה ג'וליאנו הודיע לי רק אתמול שהוא לא בא", מסכם יוסף. "אני לא יודע, אולי הפעילו עליו לחצים. יש פה פסטיבל מדהים, חבל להתעכב על הסיפור הזה בכלל". את תגובתו של ג'וליאנו מר-חמיס לדברים לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully