וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס שואו, שעבד עם בוב דילן, יפיק את להקת הקולקטיב

עינב שיף

3.10.2010 / 12:09

שואו, שגם עבד עם שריל קרואו וסופר פרי אנימלז, יגיע לישראל לעבודה עם הלהקה על אלבום האולפן החדש שלהם

בשנים האחרונות הולכים ורבים האמנים שיוצאים לחו"ל כדי לזכות בשירותי הפקה מוזיקלית של בעלי מקצועי בעלי שם, בעיקר בתחום המיקסים והמאסטרינג, אולם מעטים האמנים שהביאו לישראל מפיקים כדי שיעבדו עמם. האחרון שעשה זאת הוא גבע אלון, שהביא את טום מונהאן, שעבד עם דבנדרה בנהארט וביצ'ווד ספרקס, לעבודה על אלבומו האחרון.

עתה, הקולקטיב מחזקים את המגמה עם ייבוא איכותי למדי: כריס שואו, איש אולפן בכיר שעבד עם בוב דילן על "Love And Theft" ועם סופר פרי אנימלז, שריל קרואו, וויזר, דת' קאב פור קיוטי ואפילו ג'ף באקלי המנוח. שואו יגיע לישראל בשבוע הבא, לעבודה עם הלהקה על האלבום החדש שלהם, שייצא ב-10 במרץ עם הופעת השקה חגיגית במועדון הבארבי בתל אביב. לפני כן, ייצא סינגל בחודש ינואר.

"הקולקטיב שלחו חומרים לחו"ל והגיעו אליו", מספרים מנהלי הלהקה. "כריס, שאוהב לקחת על עצמו פרויקטים שאפתניים של להקות מורכבות למדי, אמר כן ונוצר בינהם קליק. נראה כאילו הוא מצפה מאוד כבר לנחות כאן. הקולקטיב יערכו עמו חזרות בקיבוץ בצפון, ואחרי זה יקליטו באולפן בת"א. יש להם חודש להוציא מאסטרפיס, זה לא משחק ילדים".

לפני צאתם לפגרת ההקלטות, הקולקטיב יופיעו על הבמה המרכזית של פסטיבל אינדינגב שייערך בסוף השבוע הקרוב, עם אירוח של קותי, הלא הוא קותימאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully