וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה ארצי מטונף

לילה אודינייב

8.11.2010 / 15:38

גם בבית אבות של הסלבס יש מכות, וואלה! סלבס גאה להציג: אפרים שמיר כינה את המוזיקה של שלמה ארצי "החרא הזה". אנשי היח"צ של ארצי יורים על שמיר: "מרירותו משפיעה על שיקול דעתו". וואלה! סלבס מאושרת

בימים ההם לא היו מכנים אותו כסלב, אך המוזיקאי הוותיק אפרים שמיר פתח חזית וירטואלית נגד הנמסיס האמנותי החדש שלו, שלמה ארצי.

השבוע שמיר כתב סטטוס בוער בפייסבוק שלו: " ישבתי שעתיים על כסא אצל רופא שיניים והוא השמיע שעתיים את שלמה ארצי, הרופא קדח לי בפה וארצי חפר לי במוח. בחיים לא סבלתי ככה, מהרופא סבלתי פחות". וואלה! סלבס עושה לך לייק.

ואחרי המסקנות החלו אבנים להיזרק לעברו של שמיר, דווקא מצד חבריו הוירטואליים. הנה אחד אנונימי ופסיקתו: "יפה ככה לדבר על יצירה של מישהו?"

שמיר לא נשאר חייב, וירק חזרה. לא נגענו: "אם זה יצירה לא טובה טקסטים שמייצגים מלאות עצמית יומרה ויוהרה מוזיקה מייגעת חסרת דמיון ולא מעניינת וזמר שאין בו אנושיות בכלל ורק פוזה של ספרינגסטין של הערבים... אז כן". אנחנו לא יודעים מה זה אומר אבל זה נורא מצחיק, תודו.

וכשמישהו מהחברים רמז שמלבד זה ששמיר מקנא, נורא מאכזב שהוא לא מסוגל לפרגן, יירת הוא בתגובה נעצים חלודים: "לטובים אני מפרגן". אאוץ'.

לבסוף, כשהוסבר לו שעליו להיות אסיר תודה, כי במקום המוזיקה של ארצי ברקע, היו יכולות אלו להיות שעתיים מוזיקליות של מושיק עפיה, נו ומה חשבתם? ששמיר לא הוריד את המים? ברור שכן. הנה מה שכתב: "רופא שיניים, לא מוסכניק".

- שמיר, למה ככה?

-"הכל נכתב בהומור בלבד". ממש.

- רותי מרום, מנהלת היח"צ של ארצי, זה יגמר בבית משפט?

- "אם אכן כך אמר, צר לי על אפרים שמיר, יוצר מוכשר שמרירותו משפיעה על שיקול דעתו. אני מקווה בשבילו שחומר ההרדמה שהוזרק לו אצל רופא השיניים הוא האשם לאמירות המביכות. אנו מאחלים לו בריאות והמשך קריירה מפוארת".

וואלה! סלבס לא באמת תמשיך לעקוב אחר מלחמת הנשרים, אבל פתאום להיות זקנה באחוזת ראשונים נראה לה לא כזה משעמם, תודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully