וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מחיאות הכפיים כאן נמשכו יותר מהעבודה האחרונה שלי"

עינב שיף

9.11.2010 / 7:12

קונאן אובריאן פתח סוף סוף את "קונאן", תוכניתו החדשה ב-TBS, עם הרבה הומור עצמי וכמובן - בדיחות על NBC. צפו במערכון הפתיחה

זהו, הוא חזר: קונאן אובריאן פתח הלילה (שני, שעון ארצות הברית) את תוכניתו החדשה והמצופה, "קונאן", ברשת הכבלים TBS. אל המנחה הג'ינג'י ליווה מצעד כוכבים, כשלצד האורחים סת' רוגן, ליה מישל מ-"glee" והחבר הטוב ג'ק ווייט, הגיעו הופעות אורח של ג'ון האם, לארי קינג, ריקי ג'רווייס ועוד.

במערכון הפתיחה המוקלט נראה קונאן כשהוא אומר ל-NBC "לכו לעזאזל" על הבקשה להעבירו לשעה 24:05 ובתגובה - NBC מארגנת לו חיסול נוסח "הסנדק". לאחר מכן נראה אובריאן מחפש עבודה אצל דון דרייפר מ"מד מן" ("אין לך ניסיון בפרסום. חוץ מזה, זה 1965, אתה בן שנתיים") ואילו לארי קינג מגלה לו את האור: "עבור לכבלים".

לאחר מכן, במונולוג פתיחה די סטנדרטי, אובריאן סיפר כי קרא לתוכנית "קונאן" כדי שיהיה קשה להחליף אותו, בעקיצה על החתירה של ג'יי לנו נגדו. בהמשך, הוא צחק בעיקר על עצמו ואמר ש"מחיאות הכפיים נמשכו יותר זמן מהעבודה האחרונה שלי". ההומור על חשבון NBC נמשך כשאובריאן אמר "קשה לעבוד בערוץ עם תקציב נמוך ומעט צופים. זו הסיבה שעזבתי את NBC". לאחר מכן גם הדוב המאונן, בין הדמויות ש-NBC איימה שתתבע את אובריאן אם ייקח אותה לכבלים, הופיע גם הוא.

בשלב האורחים, סת' רוגן אמר על הופעתו כי הוא נבחר להתארח בבכורה "רק כי אף אחד אחר לא היה פנוי". לאחר מכן הגיעה ליה מישל ובעוד השניים צוחקים על סשן הצילומים מעורר המחלוקת שלה למגזין GQ, בהו השניים בתמונות פרודיות שהפיק קונאן עם עצמו על מדי מעודדת. לפתע נשמע רעש מוזר ברקע וקונאן הסביר לקהל "זה כבלים". לסיום, הצטרף אובריאן לביצוע של ג'ק ווייט בגיטרה ואף ביצע סולו. במילים, אחרות, עד כה התוכנית נראית סטנדרטית למדי ולא בטוח שזה רע כל כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully