וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקליק חוזרים!

עינב שיף

13.12.2010 / 10:54

לוואלה! תרבות נודע כי אחד ההרכבים החשובים בתולדות הרוק הישראלי נמצא בחזרות בימים אלו לקראת הופעות וככל הנראה גם אלבום חדש

אלו חדשות מצוינות באמת: להקת הקליק נכנסה באחרונה לחזרות לקראת הופעה חדשה וככל הנראה לקראת גם אלבום אולפן חדש. לוואלה! תרבות נודע כי הלהקה מתכנסת בימים אלו בהרכב של דני דותן, אלי אברמוב, עובד אפרת ועודד פרח, שמחליף את המתופף המנוח ז'אן ז'אן גולדברג, שהלך לעולמו לפני ארבע שנים. באופן סמלי למדי, החזרות מתקיימות בחדר על שמו גולדברג, הממוקם בדרום תל אביב, בניהולו של אפיק פלג.

מקורבים ללהקה מספרים כי דותן, כותב השירים בלהקה, החליט שהדרך הטובה ביותר לבצע חומרים חדשים שכתב היא דרך הלהקה. הכותרת תחתה תפעל הלהקה היא "מבצע להחזרת המדינה לסינק", מה שמרמז על החומרים הפוליטיים של דותן. בנוסף, מספרים המקורבים, ישנם חומרים שהוקלטו עם גולדברג ושעתידים להיכנס לאלבום החדש. ההופעות אמורות להתחיל בחודש מרץ. בנוסף, מצלמים דותן ובת זוגו, דליה מבורך, סרט על תולדות הלהקה מהקמתה ועד הסיבוב המתקרב, המיועד לערוץ 8 של HOT ונגה תקשורת.

הקליק היא אחת מלהקות הרוק החשובות שפעלו בישראל. הלהקה הוקמה בתחילת שנות ה-80 והיתה לאחת הראשונות ששילבו בין מוזיקת ניו-ווייב עדכנית מהעולם ומחאה פוליטית חריפה, בין השאר בשירים כמו "לא צריך שתדליקו לי נר", "שוערי האימפריה" ועוד. הלהקה גם היתה מהראשונות לעסוק במיניות באופן שונה משהיה מקובל בישראל, בשירים כמו "היי ילדון". בסך הכל הוציאה הלהקה שני אלבומי אולפן, "אמא, אני לא רוצה להיגמל" ו"עולם צפוף".

בשנת 2002 הוציאה הלהקה קופסה עם שני האלבומים ומיני-אלבום, שהיה האחרון שהכיל חומרים חדשים שלה. ב-2004 התאחדה הלהקה בהרכב מלא לסיבוב הופעות ובשנת 2009 עלו דותן, אברמוב ואפרת לביצוע שיר אחד במופע לזכרו של גולדברג, שמת בשנת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully