וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית צבי מציין יובל וחוגג עם בוגריו המפורסמים

שני גורקביץ'

17.12.2010 / 16:30

בית הספר לאמנויות הבמה הוותיק בארץ יציין השנה 50 להיווסדו בשורה של אירועים בהם ישתתפו תלמידיו בעבר ובהווה

בית הספר הגבוה לאמנויות הבמה בית צבי יציין השנה יובל להיווסדו ולרגל המאורע מכין שורה של אירועים שבהם ישתתפו תלמידי בית הספר בעבר ובהווה. במסיבת עיתונאים שקיימו היום (שישי) ברמת גן מנכ"ל בית צבי מיכה לוינסון והשחקן ובוגר בית הספר ליאור אשכנזי, הוצגו האירועים המיוחדים שמתוכננים לשנה הקרובה, כאשר המרכזי שבהם הוא אירוע מרובה משתתפים שיתקיים במהלך אפריל או מאי הקרובים.

אחד ההיבטים המרכזיים בחגיגות של המוסד יהיה שילוב בוגרי בית הספר – אותם הגדיר לוינסון כ"נכס הגדול של בית צבי" – בפעילויות השונות לציון יובל השנים להיווסדו. לדברי לוינסון, כ-600 מבוגרי בית צבי עובדים כעת בתעשיית הבידור הישראלית וחלקם יצטרפו השנה לצוות המורים הקבוע של בית הספר ויעבירו סדנאות, שיעורים וכיתות אמן.

בין המצטרפים החדשים לצוות בית הספר ניתן למנות את ליאור אשכנזי, שכאמור השתתף אף הוא במסיבת העיתונאים, יהושוע סובול, רוביק רוזנטל, משה קפטן, צדי צרפתי ואלי יצפאן. לדברי לוינסון, "זהו תמהיל חשוב מאוד של מורים קבועים שמלווים את התלמידים ואורחים שהם אנשי מקצוע שעיקר הפוקוס שלהם הוא בעבודה בתיאטראות או במוזיקה ובאים כפרילנסרים או לשיעור קבוע או לכיתות אמן".

עוד בתוכנית

בשיחה עם וואלה! תרבות אמר אשכנזי, שכבר לימד בעבר במוסד: "תמיד כשיש לי זמן אני חוזר ללמד. השנה נתמקד במשהו מאוד מסוים, נעשה סדנה של קומדיה דל-ארטה. אני חונכתי שזה חלק מהבסיס של כל תיאטרון ושל כל שחקן". לדבריו, הסדנה אמורה לענות על חסך שהתגלה אצל הדור הצעיר ברקע של יסודות התיאטרון. "שחקן חייב לדעת להשתמש במסכה, זה כלי מהותי בעבודה שלו".

בנוסף למעורבותם המוגברת של בוגרי בית הספר בתוכנית הלימודים, יעלו התלמידים הפקות ממגוון ז'אנרים – החל בקלאסיקות כגון "הקמצן", "יתוש בראש" ו"הזוג המוזר", דרך מחזות ישראליים כמו "אחד משלנו" ואופרת הרוק "מאמי", ועד מחזות הזמר "סיפור הפרברים", "איש חסיד היה" ו"גבירתי הנאווה".

כמו כן, יתקיימו מספר ערבים מיוחדים, בהם ערב מחווה ליוסי בנאי, בו יבוצעו שירים ומערכונים שכתב, ערב שיוקדש ללאה גולדברג, וכן לילה לבן בערב שבועות שיכלול הצגות, כיתות אמן, הופעות של תלמידים, בוגרים ומורים, נשף מסכות וקרבות במה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully