וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה פאראדי ביטלה הופעתה בישראל

שני גורקביץ'

16.1.2011 / 7:50

"הביטול נובע מצרכים מקצועיים", טוען מפיק המופע, דויד שטרן שיזם את ביקורה של הזמרת, שהיתה אמורה להגיע לישראל עם בעלה, השחקן ג'וני דפ. הפקת המופע: "לא רצינו לבטל"

הזמרת הצרפתייה ונסה פאראדי ביטלה את הופעתה בישראל – כך הודיע הלילה (ראשון) יוזם המופע, המיליונר הצרפתי דוד שטרן.

"אנו מצטערים להודיע על ביטול הופעתה של הגברת ונסה פאראדי בתל אביב, שתוכננה ל-10 בפברואר 2011, בעקבות אילוצים מקצועיים של האמנית", הודיע שטרן. בשיחה עם סוכנות הידיעות הצרפתית שב שטרן וציין כי הסיבה לביטול הינה מקצועית גרידא. עם זאת, כמו כל אמן האמור להגיע לישראל, גם על פאראדי הופעל לחץ מצד ארגונים פרו-פלסטיניים לבטל את ביקורה מטעמי חרם פוליטי שיש להפעיל על ישראל בשל מדיניותה כלפי הפלסטינים.

לדברי גורמים בהפקת המופע, הלחץ על פאראדי הוגבר בעקבות ראיונות שהעניק ג'וני דפ לכלי תקשורת ישראליים לרגל צאת הסרט "התייר" בכיכובו. בראיונות אמר דפ כי הוא מתכוון לבוא לישראל עם אשתו וכי הוא מאד נרגש לקראת אפשרות זו. עם פרסום הדברים, החלו ארגונים פרו-פלסטיניים להפעיל לחץ על מפיקיה של פאראדי.

"נמכרו להופעה מעל 1,000 כרטיסים ונשארו פחות מ-400", אמר , דניאל גרויסרו, יועץ אסטרטגי של שטרן, בשיחה עם וואלה! תרבות, שביקש להדגיש כי לא הביטול לא נבע מהיעדר ביקוש להופעה. לדבריו, שטרן והמפיק של פאראדי הגיעו להסכמה משותפת על ביטול המופע. לדברי גריסרו, "המפיק בארץ לא רצה לבטל את ההופעה". עוד הוסיף גרויסרו כי כל רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה. בהפקת המופע הביעו אכזבה בשל העובדה כי מעריצים של הזמרת ממדינות אירופה היו אמורים להגיע לישראל, עבור רובם מדובר בביקור ראשון במדינה.

*עדכון ראשון: 03:12

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully